نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۱

تمایل احتمالی ایداس مونترال به احیای مجموعه بازی Deus Ex

جف گراب از رسانه‌ی Giant Bomb ادعا کرد که استودیو ایداس مونترال مایل به احیای سریع‌تر مجموعه‌ی Deus Ex است.

شرکت Square Enix در اوایل سال جاری از فروش استودیوهای ایداس مونترال، اسکوئر انیکس مونترال و کریستال داینامیکس به شرکت Embracer Group خبر داد. طرفدارها هنوز امیدوار به احیای برخی از مجموعه بازی‌های پرطرفدار آن‌ها هستند. اخیرا شایعاتی از توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی بازی Tomb Raider منتشر شد که از رهبری گروهی از مهاجمان مقبره توسط لاراکرافت حکایت داشت، اما این وسط تکلیف مجموعه‌ی محبوب Deus Ex چیست؟

جف گراب از رسانه‌ی Giant Bomb اخیرا در برنامه‌ی Game Mess Mornings گفت که استودیو ایداس مونترال تمایل دارد تا هرچه سریع‌تر مجموعه‌ی Deus Ex را احیا کند. این خبرنگار در این‌باره توضیح داد: «هنوز برای گفت‌وگو در این‌باره زود است. استودیو [ایداس مونترال] می‌خواهد بلافاصله به‌سراغ Deus Ex برود. آن‌ها قصد دارند فورا این مجموعه را احیا کنند و کاری را انجام دهند که بازی Cyberpunk 2077 موفق به انجام آن نشد».

جف گراب در این خصوص اظهار داشت: «صحبت‌هایی در این رابطه وجود دارد. خواهیم دید که آیا این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر. هنوز خیلی زود است که در این‌باره نظر بدهیم. چه کسی می‌داند که این بازی چگونه خواهد بود؟ اما باید بدانید که امکان شروع این صحبت‌ها تحت کنترل شرکت اسکوئر انیکس به‌هیچ‌وجه وجود نداشت».

باعنایت‌به نحوه‌ی پایان بازی Deus Ex: Mankind Divided طرفدارها دوست داشتند که بازی Deus Ex جدید ساخته شد. این بازی درکنار بازی Deus Ex: Human Revolution در مجموع بیش از ۱۲ میلیون نسخه فروش داشت که نشان از محبوبیت بالای آن نزد بازیکن‌ها دارد. هنوز معلوم نیست که این مجموعه چه مسیری را در پیش می‌گیرد و احتمالا مدتی طول بکشد تا نسخه‌ی دیگری از آن معرفی شود. باید دید استودیو Eidos-Montréal پس از تبدیل شدن به یکی از تیم‌های شرکت Embracer Group چه آثاری را به‌دست بازیکن‌ها می‌رساند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده