نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲

پخش اولین تیزر بازی جدید Tekken توسط شرکت بندای نامکو

شرکت بندای نامکو در جریان فینال مسابقات EVO 2022 تیزر کوتاهی از نسخه‌ی بعدی بازی Tekken را به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بندای نامکو یک تیزر کوتاه از نسخه‌ی بعدی بازی Tekken را پخش کرده است. این ناشر ژاپنی در جریان فینال مسابقات EVO 2022 تریلر جدیدی از به‌روزرسانی بعدی بازی Tekken 7 به اشتراک گذاشت که بهبودهایی را در بخش مبارزات به‌همراه می‌آورد. سپس ناگهان کازویا میشیما نشان داده شد که پدرش یعنی هیهاچی میشیما را از روی صخره به پایین پرتاب می‌کند.

دانلود از آپارات

این تریلر برای مدت کوتاهی چهره‌ی کازویا میشیما را از نمای نزدیک نشان می‌دهد که از نسخه‌ی پلی استیشن سال ۱۹۹۴ به یک نسخه‌ی مدرن تغییر می‌کند. در پایان نیز عبارت Get Ready به نمایش درمی‌آید و از طرفدارها می‌خواهد تا برای معرفی نسخه‌ی دیگری از تکن آماده باشند. کاتسوهیرو هارادا، کارگردان مجموعه‌ی Tekken برای مدت کوتاهی در استریم EVO حضور پیدا کرد، اما سخنی از نسخه‌ی بعدی این سری مبارزه‌ای به میان نیاورد.

با اینکه درحال‌حاضر نمی‌توان با قاطعیت در این‌باره سخن گفت، اما می‌توان حدس زد که تیزر تازه به بازی Tekken 8 اشاره دارد. در این تریلر به‌وضوح از ویدیوی نسخه‌ی اول بازی تکن استفاده شده است؛ بنابراین احتمال توسعه‌ی یک ریمیک یا ریبوت از آن نیز وجود دارد. به‌هرشکل هنوز نمی‌دانیم که با چه اثری سروکار خواهیم داشت و باید زمان بیشتری را برای انتشار جزئیات بیشتر از سوی شرکت Bandai Namco در آینده منتظر بمانیم.

بازی Tekken 7 به‌عنوان آخرین نسخه از این مجموعه‌ی مبارزه‌ای در سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار شد و از آن زمان میزبان بسته‌های الحاقی زیادی شده است. نسخه‌ی آرکید این بازی در سال ۲۰۱۵ و نسخه‌های کنسولی آن در سال ۲۰۱۷ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. بندای نامکو یک نسخه‌ی خاص از این بازی با نام Tekken 7: Fated Retribution را برای آرکید عرضه کرد که شامل محتوای تازه نظیر مراحل، پوشش‌ها، آیتم‌ها و کاراکترها بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده