نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

نمایش گزینه های شخصی‌سازی بازی Diablo 4 در ویدیو لورفته از نسخه آلفا

ویدیو و تصاویری از نسخه‌ی آلفای بازی Diablo 4 فاش شده است که درکنار گزینه‌های شخصی‌سازی به نمایش سطوح جهانی و تعدادی از آموزش‌ها می‌پردازد.

مدتی قبل جیسون شرایر از برگزاری نسخه‌ی آلفای بازی Diablo 4 خبر داد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تصاویر و ویدیوهای جدیدی از این نسخه به بیرون درز کرده است. با اینکه بخش‌های زیادی از گیم‌پلی به نمایش گذاشته نشده، اما گزینه‌های شخصی‌سازی کاراکترهای مختلف و در رأس آن‌ها کلاس Barbarian را می‌توان در فوتیج لورفته مشاهده کرد. شما می‌توانید ویدیوی فاش‌شده از نسخه‌ی آلفای بازی دیابلو ۴ را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همان‌طور که در این ویدیو دیده می‌شود، چند نشان، جواهر و گزینه‌های آرایشی مختلف، ۸ گونه صورت و بدن متفاوت و گزینه‌هایی برای تغییر رنگ پوست و مو برای شخصی‌سازی کاراکترها وجود دارد. در صفحه‌ی نهایی‌سازی یا Finalize نیز می‌توان به انتخاب حالت‌های Seasons و Hardcore پرداخت که در نسخه‌ی آلفا در دسترس نیستند. هنگام شروع بازی هم می‌توان بین دو گزینه‌ی «راهنمایی بیشتر» یا «راهنمایی کمتر» یکی را به دلخواه برگزید.

بازیکن‌های تازه‌وارد با انتخاب گزینه‌ی «راهنمایی بیشتر» به آموزش‌های زیادی برای تسلط به بازی دسترسی پیدا می‌کنند و گزینه‌ی «راهنمایی کمتر» برای بازیکن‌های حرفه‌ای مناسب خواهد بود. شما می‌توانید از سطح جهانی ۱ یا ۲ بازی را آغاز کنید که مورد دوم دشمنان چالش‌برانگیز، آیتم‌های بهتر و امتیاز تجربه و طلای بیشتری را در اختیار گیمر می‌گذارد. سطح جهانی ۱ بیشتر بازیکن‌های تازه‌وارد را هدف گرفته است که در آن نابودی دشمنان چندان دشوار نخواهد بود.

طرفدارها می‌توانند منتظر برگزاری نسخه‌ی بتای بازی Diablo 4 در آینده باشند؛ گرچه شرکت بلیزارد اینترتینمنت هنوز جزئیاتی از آن را با طرفدارها به اشتراک نگذاشته است. بازی دیابلو ۴ برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید انتظار انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی در ماه‌های آتی را داشته باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده