نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

فاش شدن تصاویر مربوط به تنظیمات نسخه کامپیوتر بازی Spider-Man

در تصاویر فاش‌شده از نسخه‌ی کامپیوتر Marvel's Spider-Man Remastered، قسمت‌های مختلف بخش تنظیمات بازی را مشاهده می‌کنیم.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، چند تصویر از نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel's Spider-Man فاش شده است که در آن‌ها علاوه‌بر دیدن جلوه‌هایی از گیم‌پلی بازی، می‌توانیم تنظیمات مربوط‌به‌گرافیک و نحوه‌ی چینش دکمه‌ها را بینیم. تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، ضمن نمایش جلوه‌ای از گیم‌پلی بازی، بخش زیادی از تنظیمات قابل شخصی‌سازی از مولفه‌های گرافیکی و نحوه‌ی کنترل مرد عنکبوتی را نمایش می‌دهند.

نمایش تنظیمات گرافیکی در تصویر فاش شده نسخه پی سی بازی Marvel's Spider-Man

تصویری از مرد عنکبوتی درحال گذر از یک پارک. از نسخه کامپیوتر بازی Marvel's Spider-Man

نمایش تنظیمات دکمه‌ها در تصویر فاش شده نسخه پی سی بازی Marvel's Spider-Man

قسمت مربوط‌به‌جای‌گذاری ویژگی‌های کنترلی بازی یا همان Keymapping نیز در نوع خود جالب است چرا که ظاهرا به‌طور پیش‌فرض، دکمه‌ی Shift سمت چپ برای تار-اندازی/دویدن سریع درنظر گرفته شده است و این موضوع هواداران را کمی متعجب کرد. چرا که معمولا و با توجه‌به بازی‌های قبلی مرد عنکبوتی روی پلتفرم PC، تار-اندازی روی یکی از کلیدهای ماوس تعبیه می‌شد. البته که بازیکنان می‌توانند تمامی دکمه‌های لازم برای کنترل اسپایدرمن را هر طور که دوست دارند، شخصی‌سازی کنند.

بازی Marvel's Spider-Man، اثر پرطرفدار و تحسین‌شده از استودیو اینسامنیاک گیمز در تاریخ ۱۲ آگست (۲۱ مرداد) برای پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ دیدگاهتان درباره‌ی تصاویر فاش‌شده از تنظیمات گیم‌پلی بازی اسپایدرمن (نسخه کامپیوتر) را برای زومجی بنویسید.


منبع PcGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده