نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

رفع مشکل هوش مصنوعی تیلز در به‌روزرسانی تازه Sonic Origins

آپدیت جدید بازی Sonic Origins در مجموع ۴۷ ایراد ازجمله مشکل هوش مصنوعی کاراکتر تیلز را برطرف می‌کند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بسته‌ی به‌روزرسانی ۱.۴ بازی پلتفرمر ماجراجویی Sonic Origins در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است. این آپدیت نهایتا مشکل هوش مصنوعی کاراکتر تیلز را برطرف می‌کند و به اصلاح برخی از خطاهای موجود در حالت موزه‌ی بازی می‌پردازد که شامل ثبت اشتباه برخی از آهنگ‌ها بود. درکنار این موارد، بسیاری از مشکلات دیگر بازی نیز رفع می‌شوند تا تجربه‌ی روان‌تری را برای بازیکن‌ها رقم بزند.

تغییرات هوش مصنوعی کاراکتر Tails را می‌توان بزرگ‌ترین نکته‌ی مثبت به‌روزرسانی تازه به‌شمار آورد. اگر تیلز در بازی Sonic 2 برای زمانی طولانی ناپدید می‌شد، با فاصله‌ی کمی از سونیک به بازی بازمی‌گشت. این از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا سونیک بسیار سریع جابه‌جا می‌شود و پیش از تیلز حرکت می‌کند. بااین‌حال در بازی Sonic Origins کاراکتر تیلز مرتب گیر می‌کرد و درجا می‌پرید. با استناد به یادداشت‌های همراه آپدیت، این مشکل اکنون رفع شده است.

به‌روزرسانی تازه شامل رفع اشکالات و بهبودهای عملکردی بسیار زیادی است، اما بیشتر آن‌ها به حل Softlockها، ایرادات جلوه‌های صوتی و مشکلات مربوط‌به مُردن بدون دلیل بازیکن‌ها می‌پردازند. با استناد به یادداشت‌های همراه آپدیت، در مجموع ۴۷ مشکل بازی Sonic Origins برطرف شده است. این به‌روزرسانی ایرادات نسخه‌ی کامپیوتر بازی را نیز مرتفع می‌سازد که باعث بروز مشکلاتی در زمینه‌ی استفاده از پردازنده‌های گرافیکی شده بود.

البته گله و شکایت بازیکن‌ها از شرکت سگا همچنان ادامه دارد و توسعه‌دهندگان با تمام قوا مشغول برطرف کردن مشکلات باقی‌مانده‌ی بازی Sonic Origins هستند. این بازی پلتفرمر درحال‌حاضر در پلی استیشن، ایکس باکس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ قابل تجربه است.


منبع TheGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده