نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

تغییر نام شرکت Koch Media به PLAION

Koch Media با انتشار لوگو و یک تیزر جدید، از تغییر نام خود به PLAION خبر داد. مدیرعامل شرکت نام‌برده توضیحاتی را درباره‌ی این تصمیم ارائه کرده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، شرکت Koch Media که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ Embracer Group به‌شمار می‌رود، به‌صورت رسمی برند خود را از Koch Media به‌ PLAION تغییر داد. این تحول اساسی در برند Koch Media، با نشر یک لوگو، یک تیزر جدید و اعلامیه‌ی رسمی مدیرعامل شرکت همراه شد. کلمنس کوندراتیتز (Klemens Kundratitz) که هم‌بنیان‌گذار شرکت نام‌برده به‌شمار می‌رود، پیرامون این تحول چنین گفته است:

«طی ۲۸ سال گذشته ما یک کسب‌وکار بسیار قدرتمند را ایجاد کرده‌ایم که طی همکاری با تعداد زیادی از معروف‌ترین نام‌های صنعت رشد کرد. از سال ۲۰۱۸ که به‌ Embracer Group پیوستیم، سرعت و تنوع این رشد افزایش چشم‌گیری پیدا کرد. برای بازتاب دادن این پیشرفت مهم که نه‌‌تنها در مقیاس تولید محتوا بلکه در مقیاس جغرافیایی در چند کشور مختلف گسترش یافته است، تصمیم گرفتیم تا نامی را انتخاب کنیم که بتواند شخصیت شرکت ما و مسیری را که در آن قدم برداشتیم، نمایش بدهد.

نام جدید شرکت، این فرصت را به‌ما می‌دهد تا بتوانیم تاریخچه‌ی پربار خود در صنعت نشر [ویدیوگیم] و هویت شرکت به‌عنوان شبکه‌ای از افراد خلاق و استودیوهای درجه یک جهانی را بهتر کنیم. همچنین می‌خواهیم با افراد و استودیوهای مورد اشاره به ارائه‌ی خدمات برتر به‌‌همراهان خود ادامه دهیم، بلندپروازی‌مان به‌عنوان یکی از مهره‌های صنعت سرگرمی را برجسته کنیم و خودمان را یک بار دیگر معرفی کنیم. دورنمای ما این است که با فعال‌سازی و الهام‌بخشی به تیم‌ها و همکاران بین‌المللی خود، بتوانیم از حداکثر توان آن‌ها بهره ببریم.

ما در یک صنعت به‌شدت پویا فعالیت می‌کنیم. انتظارات همکاران و مشتریان، دائما در حال تکامل است و ما باید از این آگاه باشیم. تکیه بر پایه‌های بسیار محکم شرکتی که داریم، همراه با در آغوش کشیدن تغییرات، چیزی کاملا جدید و برتر را تحویل‌مان خواهد داد. ما در شرکت PLAION با تکیه‌ زدن‌به سال‌های موفقیت‌آمیزی که داشتیم، برای به‌دست‌ آوردن موفقیت‌های بیشتر تلاش می‌کنیم. شرکت PLAION یک تعهد برای تحویل دادن محتویات سرگرم‌کننده‌ی درجه یک به مشتریان داده است. من واقعا خوشحال و مفتخرم که از حالا به‌بعد قرار است سفر خود را با عنوان PLAION ادامه دهیم».

دانلود ویدیو از آپارات

شرکت PLAION که پیش‌تر آن را با نام Koch Media می‌شناختیم، با مالکیت استودیوهایی همچون Deep Silver، استودیو Flying Wild Hog، تیم Milestone و تیم Warhorse Studios به‌زودی آثار همچون ریبوت سری Saints Row و بازی Evil West را منتشر خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ دیدگاهتان پیرامون تغییر نام شرکت Koch Media به Plaion را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده