نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶

تأخیر فصل اول بازی MultiVersus تا زمانی نامعلوم

استودیو Player First Games اعلام کرد که نخستین فصل بازی مبارزه‌ای MultiVersus تا زمانی نامعلوم به تأخیر افتاده است.

بازی MultiVersus استودیو Player First Games در نخستین روز انتشار نسخه‌ی بتا توانست با دستیابی به ۱۴۴ هزار بازیکن همزمان در استیم عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد. فصل اول این بازی مبارزه‌ای که شامل اولین بتل پَس و کاراکترهای جدیدی نظیر ریک و مورتی می‌شود، در ابتدا برای شروع در تاریخ ۸ اوت (۱۷ مرداد) برنامه‌ریزی شده بود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که متأسفانه این فصل به تعویق افتاده است.

استودیو Player First Games با انتشار چند توئیت گفت: «می‌دانیم که این تأخیر احتمالا برای برخی از بازیکن‌ها ناامیدکننده است، اما می‌خواهیم به جامعه‌ی طرفدارها اطمینان دهیم که از این زمان برای ارائه محتوای تازه و هیجان‌انگیز استفاده خواهیم کرد. در اسرع وقت زمان آغاز فصل اول بازی MultiVersus را به اطلاع شما می‌رسانیم. از صبر و اشتیاق شما سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر رونمایی از فصل اول در آینده‌ی نزدیک هستیم».

رویداد Evo Lounge در تاریخ ۵ و ۶ اوت (۱۴ و ۱۵ مرداد) برگزار می‌شود و استودیو پلیر فرست گیمز احتمالا بخواهد از محتوای جدیدی برای MultiVersus رونمایی کند. البته شاید آن‌ها برای پیاده‌سازی اصلاحات و برقراری تعادل در بازی به زمان بیشتری نیاز داشته باشند. مدتی قبل تونی هوین، کارگردان بازی از تضعیف کاراکتر باگز بانی پس از مسابقات Evo 2022 خبر داد. به‌هرشکل طرفدارها در این مدت باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر باشند.

تونی هوین تأیید کرد که بتل پس فصل اول بازی MultiVersus با ۹۵۰ واحد Gleamium (تقریبا ۱۰ دلار) قابل خریداری است و ۵۰ سطح را در اختیار می‌گذارد. این شامل لوازم تزئینی جدیدی برای بازیکن‌ها است تا به شخصی‌سازی شخصیت‌های مختلف بپردازند. بازی MultiVersus درحال‌حاضر به‌شکل رایگان در کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده