نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۴

ویدیوی جدید از بازی Hogwarts Legacy

ویدیو جدید منتشر شده از بازی Hogwarts Legacy، صحنه‌های جدید از گیم‌پلی بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

روز گذشته شاهد برگزاری رویداد Autodesk Vision Series توسط شرکت سازنده نرم‌افزاری اتودسک بودیم. در این برنامه تعدادی از استودیوهای بازی‌سازی، روند ساخت پروژه‌های جدید خود و تاثیر ابزارهای شرکت اتودسک مانند مایا و MotionBuilder در طراحی کات‌سین‌ها و مهندسی سیستم‌های بازی‌های را به‌اشتراک گذاشتند.

استودیوی اولانچ نیز یک از تیم‌هایی بود که در ارائه روز چهارشنبه‌ی این رویداد حضور داشت و علاوه‌بر انتشار اطلاعاتی جدید از روند کارگردانی و ساخت سینماتیک‌ها و شخصیت‌های بازی، ویدیوی کوتاهی از یکی از کات‌سین‌های ابتدایی بازی به‌نمایش گذاشتند که دانش‌آموزان مدرسه جادویی هاگوارتز و تلاش جادوگران سیاه نفوذی در این مدرسه برای به‌دام انداخت یک هیپوگریف را به‌نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید ارائه کامل و آموزنده توسعه‌دهندگان این بازی را از یوتیوب و ویدیو جدید منتشر شده از این کات‌سین را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

هنوز مشخص نیست Hogwarts Legacy در چه تاریخی سرانجام به‌دست هواداران مشتاق دنیای جادویی کتاب‌های هری پاتر می‌رسد، اما شرکت برادران وارنر همچنان تایید می‌کند که بازی قرار است تا پایان امسال منتشر شود. از هفته گذشته و با فاش شدن تاریخ عرضه کتاب هنری رسمی بازی در ششم دسامبر، این احتمال به‌وجود آمده است که بازی تقریبا همزمان با کتاب هنری و در هفته‌های ابتدایی ماه دسامبر (آذر) عرضه شود.

یکی از نکات قابل‌توجه در این نظریه، عرضه همزمان کتاب هنری و بازی فیزیکی Gotham Knights، دیگر بازی برادران وارنر برای سال ۲۰۲۲ در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) است که احتمال عرضه هاگوارتز لگسی را در زمان اشاره شده تقویت می‌کند. با اینکه هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی از سوی سازندگان اعلام نشده است، اما مانند تمامی دیگر بازی‌های سال‌های اخیر، احتمال تأخیر آن به سال ۲۰۲۳ نیز وجود دارد.

براساس نمایش‌های منتشر شده قبلی از بازی، می‌دانیم که سازندگان نقشه بسیار وسیع و پرجزئیاتی را برای جهان قابل دسترس این بازی در نظر گرفته‌اند و باتوجه‌به اینکه Hogwarts Legacy اولین بازی بزرگ و AAA استودیوی آوالانچ سافت‌ور محسوب می‌شود، احتمال به‌وجود آمدن مشکلاتی اتفاقی در روند به‌پایان رسیدن توسعه بازی همواره وجود دارد. البته مثل همیشه بهتر است در این موارد منتظر انتشار اخبار رسمی از سوی سازندگان بازی بمانیم.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده