نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۵

تکذیب شایعات فروش الکترونیک آرتز

مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود، شایعات مربوط‌به فروش این شرکت را تکذیب کرد.

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، شایعات مربوط‌به فروش این شرکت را تکذیب کرد کرد. ویلسون در یک جلسه‌ی گزارش مالی که در روز سه شنبه برگزار شد، در پاسخ به سؤال رسانه‌ای که از احتمال فروش این شرکت پرسید، اعلام کرد که این مجموعه اگر بخواهد می‌تواند یک توسعه‌دهنده‌ی مستقل باقی بماند. بااین‌حال، مدیرعامل EA به‌طور کامل گزارش‌های منتشر شده پیرامون فروش احتمالی این شرکت را رد نکرد.

طبق گزارش Seeking Alpha، در یک کنفرانس مالی که با سرمایه‌گذاران جهت ارائه‌ی گزارش عملکرد مالی EA در سه‌ماهه‌ی اول سال مالی ۲۰۲۳ برگزار شد، ویلسون در ابتدا نمی‌خواست به شایعات و گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌های کوچک اعتبار ببخشد بلکه قصد داشت این اطمینان را بدهد که EA می‌تواند بدون یک شرکت مادر به‌صورت مستقل به فعالیت خود ادامه دهد. او در این‌باره گفت:

نیمار در حال شوت کردن در بازی FIFA 22

«فکر می‌کنم ما در موقعیتی باورنکردنی هستیم. ما به‌زودی بزرگ‌ترین توسعه‌دهنده‌ و ناشر سرگرمی‌های تعاملی در جهان خواهیم بود. [در] دنیایی که گیمینگ برای زندگی ژن Z و ژن Alpha که نسل‌های پیشرو از نظر مصرف و سرگرمی برای آینده خواهند بود، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، فکر می‌کنم بتوانیم به‌عنوان یک شرکت مستقل در موقعیت قوی‌تری باشیم».

ویلسون در این بیانیه تصمیم گرفت مستقیماً به گزارش‌های قبلی که در ماه می منتشر شدند و ادعا کردند که مدیران EA به‌طور مداوم در حال پیگیری پیشنهاد‌های خرید هستند و تقریباً با NBCUniversal ادغام شده بودند اما درنهایت معامله فسخ شد، نپردازد. همچنین در این گزارش‌ها ادعا شده بود که الکترونیک آرتز با شرکت‌های دیگری مانند دیزنی، اپل و آمازون صحبت کرده است.

نظر شما درباره‌ی این گزارش‌ها چیست؟ آن ‌ها را با ما در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده