نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۶

Elden Ring و ثبت رکورد یکی از بزرگترین عرضه‌ بازی‌ ها در یوتیوب

بازی Elden Ring از استودیوی فرام سافتور بالاتر از GTA V به یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌ی بازی‌های ویدیویی در سرویس اشتراک ویدیوی یوتیوب تبدیل شده است.

براساس اعلام یوتیوب، بعد از گذشت ۶۰ روز از زمان عرضه بازی Elden Ring توسط استودیوی From Software در مجموع ۳.۴ میلیارد بازدید ویدیو در ارتباط با این بازی در این پلتفرم به ثبت رسیده که رکورد جدیدی برای یک بازی ویدیویی محسوب می‌شود. برای مقایسه عملکرد چشمگیر جدیدترین ساخته‌ی هیدتاکا میازاکی کافی است به این نکته اشاره کنیم که در مدت زمان مشابه ۱.۹ میلیارد بازدید ویدیو از بازی GTA V در یوتیوب ثبت شده بود.

یکی دیگر از بازی‌هایی که از این حیث رکورددار است، بازی Red Dead Redemption 2 از راک‌استار است که ۱.۴ میلیارد بازدید را به خود اختصاص داد. Super Mario Odyssey با ۸۲۸ میلیون و The Legend of Zelda: Breath of the Wild با ۶۳۸ میلیون بازدید در رده‌های بعدی قرار دارند. The Elder Scrolls V: Skyrim نیز ۴۵۶ میلیون بازدید را در عرضه ۶۰ روز به خود اختصاص داده بود.

آمار عالی Elden Ring در یوتیوب

البته YouTube Gaming بازی Elden Ring را به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه گیمینگ در این پلتفرم معرفی نکرده است. در ادامه گفته شده که Margit, The Fell Omen پربیننده‌ترین باس Elden Ring در ویدیوهای منتشر شده بوده و در میان کلاس کاراکترها نیز Samurai رکورددار است.

بازی تحسین شده‌ی From Software یک اثر اکشن نقش‌آفرینی در سبک بازی‌های سولزلایک است که در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ منتشر شده و تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ بیش از ۱۳.۴ میلیون نسخه را در سراسر جهان به فروش رسانده است. NPD Group در ماه آوریل مدعی شد که آمار فروش Elden Ring با عبور از Call of Duty Vanguard به بهترین آمار عملکرد یک بازی طی ۱۲ ماه گذشته‌ی بازار ایالات متحده آمریکا تبدیل شده است.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده