// پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۴

سازگاری کامل بازی Spider-Man با استیم دک

استودیو اینسامنیاک به‌صورت رسمی تایید کرد که بازی Spider-Man با استیم دک سازگار است.

آیا تابه‌حال دوست داشته‌اید در حین حرکت و وقتی سوار مترو هستید، در خیابان‌های نیویورک به گشت‌وگذار بپردازید و تاب‌سواری کنید؟ خوشبختانه اینسامنیاک راه‌حلی برای شما اندیشیده است و می‌توانید بازی اسپایدرمن را روی استیم دک اجرا کنید. اینسامنیاک گیمز در توییتی اعلام کرده است:

بازی Marvel's Spider-Man Remastered با استیم دک سازگاری کامل دارد.

این بازی دنباله‌روی دیگر آثار شرکت سونی است که روی کامپیوتر شخصی عرضه شده‌اند و آن‌ها هم قابلیت اجرا روی استیم دک را دارند. از این قبیل بازی‌ها می‌توان به Days Gone، خدای جنگ و Horizon Zero Dawn اشاره کرد که همگی روی کامپیوتر قابل‌حمل شرکت ولو اجرا شده‌اند و پس از این آثار نوبت مرد عنکبوتی است.

البته نحوه عملکرد این بازی روی استیم دک همچنان مشخص نیست و باید منتظر ماند تا بازیکنان آن را تست کنند. اما به‌صورت کلی بازی‌هایی که برچسب تایید استیم دک را دریافت کنند (Steam Deck Verified)، به‌صورت معمول به بهترین شکل اجرا می‌شوند و تنظیمات و کنترل داخل بازی هم سازگاری کاملی با این کنسول دارند. این برچسب برای اسپایدرمن هم به کار رفته است و به احتمال زیاد شاهد اجرای بازی به بهترین شکل روی استیم دک هستیم.

ریمستر بازی اسپایدرمن قرار است ۲۱ مرداد (۱۲ اوت) برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. نسخه اسپین-آف این سری با نام Miles Morales هم در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی عرضه خواهد شد. این دو بازی با همکاری استودیو Nixxes Software برای رایانه‌ها پورت خواهند شد که به‌تازگی توسط شرکت سونی خریداری شده است. هردوی این آثار پیش‌تر به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شده‌اند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده