نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۸

تأکید اکتیوژن روی عرضه Call of Duty: Warzone 2 در سال ۲۰۲۲

شرکت اکتیویژن تصریح کرد که دنباله بازی بتل رویال رایگان Call of Duty Warzone در سال ۲۰۲۲ برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در سال جاری در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد، اما این تنها محصول تازه مجموعه‌ی پرطرفدار کال آو دیوتی نیست که برای انتشار در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. استودیو اینفینیتی وارد از مدت‌ها پیش روی توسعه‌ی بازی Call of Duty: Warzone 2.0 کار می‌کند. با اینکه این دنباله هنوز به شکل کامل معرفی نشده است، اما ظاهرا شرکت اکتیویژن کاملا به انتشار آن در سال ۲۰۲۲ اطمینان دارد.

اکتیویژن در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اخیر شرکت به گفت‌وگو درباره‌ی آثار آتی خود پرداخت و بار دیگر تأکید کرد که بازی بتل رویال رایگان Call of Duty: Warzone 2 در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. طرفدارها در سال جاری باید منتظر انتشار آثار دیگری نظیر بسته‌ی الحاقی Dragonflight بازی World of Warcraft، بازی World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic، بازی Overwatch 2 و Modern Warfare 2 نیز باشند.

شرکت اکتیویژن تابه‌حال جزئیات زیادی از بازی Warzone 2.0 را در اختیار طرفدارها قرار نداده است. بااین‌حال اخیرا جزئیاتی نظیر ویژگی جدید Strongholds، مکانیک Interrogations تازه و نخستین نقشه‌ی این بازی بتل رویال فاش شد. از قرار معلوم توسعه‌ی نقشه‌ی دوم بازی نیز آغاز شده است و این نقشه در سال ۲۰۲۳ در دسترس قرار می‌گیرد. بازی کال آو دیوتی وارزون ۲ برخلاف ادعاهای قبلی اثری میان-نسلی خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده