نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۷

تأکید بلیزارد روی نهایی نبودن قیمت آیتم های تزئینی Overwatch 2

بلیزارد تأیید کرد که قیمت آیتم‌های تزئینی در نظرسنجی اخیر Overwatch 2 نهایی نیست و در آستانه‌ی انتشار بازی جزئیات بیشتری از فروشگاه و بتل پس را منتشر می‌کند.

شرکت بلیزارد اخیرا با برگزاری یک نظرسنجی از طرفدارها سؤال کرد که تا چه میزان به خریداری آیتم‌های تزئینی با قیمت‌های به‌خصوص تمایل دارند. در این نظرسنجی مبلغ ۴۵ دلار برای پوسته‌های Mythic، مبلغ ۲۵ دلار برای پوسته‌های Legendary و مبلغ ۱۰ دلار برای Weapon Charmها ذکر شده بود. با اینکه هدف از این نظرسنجی بررسی میزان تمایل کاربران برای خرید درون برنامه‌ای بود، اما باعث نگرانی بسیاری از گیمرها شد.

باتوجه‌به حجم واکنش‌های منفی کاربرها، یکی از سخن‌گوهای بلیزارد اخیرا به رسانه‌ی IGN گفت که قیمت‌های مندرج در این نظرسنجی نشان‌دهنده‌ی قیمت نهایی نیست: «به‌طور کلی این نظرسنجی برای درک بهتر ترجیحات بازیکن‌ها برای خرید انواع لوازم تزئینی بازی Overwatch 2 برگزار شد. قیمت‌های مندرج در این نظرسنجی برای هر کاربر متفاوت بود و نشان‌دهنده‌ی قیمت نهایی نیست. ما درنظر داریم جزئیات مربوط‌به فروشگاه و بتل پس را در آستانه‌ی انتشار بازی به اشتراک بگذاریم».

ظاهرا مقصود از برگزاری نظرسنجی اخیر جمع‌آوری داده‌ از طیف وسیعی از گیمرها برای قیمت‌گذاری معقول آیتم‌های تزئینی بود تا باعث نارضایتی جامعه‌ی طرفدارها از نحوه‌ی کسب درآمد بازی نشود. بنابر تأیید بلیزارد، قیمت بتل پس بازی ۱۰۰۰ ارز مجازی خواهد بود که باید ۱۰ تا ۱۵ دلار باشد. لوت باکس‌ها نیز کاملا از بین می‌روند و باکس‌های باقیمانده هنگام جابه‌جایی از بازی Overwatch 1 به اورواچ ۲ به‌طور خودکار باز می‌شوند.

بازی Overwatch 2 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در حال توسعه است. این دنباله در ماه اکتبر وارد فاز Early Access می‌شود و در فصل‌های آینده میزبان نقشه‌ها، قهرمانان و لوازم تزئینی جدیدی خواهد شد. بازی اورواچ ۲ برای عرضه در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) در نظر گرفته شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده