نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۸

اصلاح قیمت نسخه PC بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در برخی مناطق

استودیو اینسامنیاک از قیمت‌گذاری اولیه اشتباه نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در استرالیا، اسرائیل، نیوزیلند، نروژ، لهستان، سوئیس و بریتانیا خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو اینسامنیاک گیمز از خطای قیمت‌گذاری نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در کشورهای استرالیا، اسرائیل، نیوزیلند، نروژ، لهستان، سوئیس و بریتانیا خبر داده است. این توسعه‌دهنده اعلام کرد که درحال‌حاضر اشتباه قیمت‌گذاری در استیم را اصلاح کرده است.

پیش‌خریدکنندگان نسخه‌ی کامپیوتر Marvel’s Spider-Man Remastered باید برای تهیه‌ی بازی با قیمت تازه و پایین‌تر پیش خرید خود را لغو کنند و پس از دریافت کامل پول خود یک‌بار دیگر با قیمت به‌روز این کار را انجام دهند. در ماه ژوئیه یک تریلر برای تشریح ویژگی‌های منحصربه‌فرد نسخه‌ی PC بازی پخش شد. از میان این ویژگی‌ها می‌توان به پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض، DLSS و Ray-Traced Reflections اشاره کرد.

مدتی قبل شرکت سونی از مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه‌ی کامپیوتر مرد عنکبوتی و پاداش‌های پیش خرید بازی پرده برداشت. بازی Marvel’s Spider-Man Remastered برای عرضه در تاریخ ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) برای کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. نسخه‌ی PC بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز در زمان نامعلوم دیگری از پاییز سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده