نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۳

نظرسنجی بلیزاد در مورد مقدار تمایل کاربران به پرداخت پول در Overwatch 2

بلیزارد در حال بررسی مقدار تمایل کاربران برای خرید درون برنامه‌ای در بازی Overwatch 2 است.

بازی Overwatch 2 سرانجام در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی طبق گفته بلیزارد به‌صورت کامل جایگزین نسخه اول خواهد شد. حال باتوجه‌به عرضه رایگان بازی، سوالاتی پیرامون نحوه کسب درآمد از بازی اورواچ 2 برای توسعه‌دهندگان به وجود آمده است.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، بازی‌های رایگان از راه‌های مختلفی برای ترغیب کاربران برای خرید درون برنامه‌ای بازی‌ها استفاده می‌کنند. باتوجه‌به نزدیک شدن به تاریخ عرضه این بازی، بلیزارد در حال بررسی مقدار تمایل کاربران برای خرید درون برنامه‌ای در بازی Overwatvh 2 است. به نظر می‌رسد بلیزارد در حال آزمایش و برآورد محدودیت‌های تشکیل‌دهنده سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. شرکت بلیزارد یک نظرسنجی با چند سؤال را برای بازیکن‌ها ارسال کرده است. 

در این نظرسنجی بلیزارد درصدد یافتن پاسخ این سؤال است که بازیکنان حاضر هستند تا چه مقداری پول در داخل بازی هزینه کنند. بلیزارد در این نظرسنجی پرسیده است که آیا کاربران تمایل به پرداخت ۴۵ دلار برای خرید یک اسکین افسانه‌ای بازی که عنوان نادرترین و جالب‌ترین اسکین‌های این اثر شناخته‌ می‌شوند، دارند یا خیر. همچنین در این نظرسنجی به قیمت‌های دیگری نیز اشاره شده است. به‌طور قطع این مقدار پول برای یک اسکین فانتزی بسیار زیاد است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید عکس یک نمونه از این سوالات را مشاهده کنید.

تصویر نظرسنجی بلیزارد در مورد بازی overwatch 2

شکی وجود ندارد که این نظرسنجی کمک بسیاری به بلیزارد خواهد کرد. این شرکت با برآورد نتایج این امر ممکن است هزینه‌ پرداخت‌های درون برنامه‌ای ساخته مورد انتظار خود را کاهش یا افزایش دهد. با‌این حال به احتمال بسیار بالا اکثر کاربران حاضر به پرداخت ارقامی به این اندازه نخواهند بود. سیستم اقتصادی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Overwatch 2 به مرور زمان تکمیل خواهد شد و فاصله زیادی تا وقوع این امر باقی مانده است.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده