نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸

نمایش مبارزات کاپیتان مارول در تریلر بازی Marvel's Midnight Suns

بازی Marvel's Midnight Suns با پخش یک تریلر تازه کاراکتر کارول دنورز با نام مستعار کاپیتان مارول را در کانون توجه طرفدارها قرار داد.

شرکت 2K و استودیو Firaxis در آستانه‌ی انتشار بازی Marvel’s Midnight Suns در ماه اکتبر به نمایش برخی از ابرقهرمانان قابل بازی آن نظیر کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، مرد عنکبوتی و دکتر استرنج پرداختند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نوبت نمایش کارول دنورز با نام مستعار کاپیتان مارول فرا رسیده است.

کاپیتان مارول یکی از قدرتمندترین کاراکترهای حال حاضر مارول به‌حساب می‌آید؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که در بازی Marvel’s Midnight Suns نیز از قدرت بالایی برای نابودی دشمنان برخوردار باشد. تریلر Hero Spotlight کاپیتان مارول به نمایش مبارزات و برخی از حملات ویرانگر این ابرقهرمان می‌پردازد. پرواضح است که این کاراکتر می‌تواند خسارت زیادی را به دشمنان وارد سازد. تریلر جدید بازی مارولز میدنایت سانز در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود از آپارات

شرکت 2K برای نمایش کاراکترهای قبلی Marvel’s Midnight Suns به پخش یک تریلر بسنده نکرد و احتمالا در روزهای آتی تریلر گیم‌پلی مفصل و تریلری برای نمایش گذشته‌ی کاپیتان مارول به اشتراک می‌گذارد. بازی مارولز میدنایت سانز در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) به پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر راه می‌یابد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی نیز در زمان نامعلوم دیگری عرضه می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده