نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۶

نمایش بازی های کپکام و بندای نامکو طی پخش زنده پلی استیشن در Evo 2022

شرکت سونی وعده‌ی نمایش بازی‌های فایتینگ جدید از توسعه‌دهندگان و ناشرهای مختلف در رویداد Evo Lounge را به طرفدارها داد.

مسابقات Evo 2022 در بازه‌ی زمانی ۵ تا ۷ اوت (۱۴ تا ۱۶ مرداد) برگزار خواهد شد و طرفدارها مانند سال‌های گذشته می‌توانند انتظار رونمایی از آثار شرکت‌های مختلف تولید کننده‌ی بازی‌های مبارزه‌ای را در این رویداد داشته باشند. شرکت سونی به‌عنوان صاحب Evo هنگام تبلیغ این تورنمنت در بلاگ پلی استیشن به این موضوع اشاره کرد که نمایش زنده‌ی Evo Lounge به پوشش تمام اتفاقات و محتواهای هیجان‌انگیز شرکت‌های مختلف خواهد پرداخت.

درکنار پوشش برنامه‌های برگزیده، مصاحبه‌ی بازیکن‌ها و اعلام گروه‌بندی‌ها می‌توان منتظر رونمایی‌ها و محتواهای هیجان‌انگیزی از شرکت‌های آرک سیستم ورکس، WB Games، کپکام، SNK و بندای نامکو اینترتینمنت بود. رویداد Evo Lounge در تاریخ ۵ و ۶ اوت (۱۴ و ۱۵ مرداد) ازطریق یوتیوب و توییچ قابل مشاهده است.

شرکت Arc System Works در این رویداد احتمالا جزئیاتی از بازی DNF Duel و فصل دوم بازی Guilty Gear Strive را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. شرکت برادران وارنر نیز می‌تواند محتوای جدیدی از بازی MultiVersus را به نمایش بگذارد؛ به‌خصوص که فصل اول آن در تاریخ ۹ اوت (۱۸ مرداد) آغاز خواهد شد. در این رویداد احتمال نمایش بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی Street Fighter 6 توسط شرکت کپکام هم وجود دارد.

شرکت اس‌ان‌کی در رویداد Evo Lounge می‌تواند به‌سراغ معرفی چهارمین بسته‌ی الحاقی بازی King of Fighters 15 برود، اما هنوز نمی‌دانیم که باید منتظر چه مواردی از شرکت Bandai Namco باشیم. آیا Tekken 8 معرفی خواهد شد؟ مشخص نیست. به‌هرشکل زمان زیادی تا برگزاری این رویداد باقی نمانده است و به‌زودی جزئیات بیشتری در این رابطه در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده