نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۸

انتشار ویدیویی از گیم پلی ۱۶ دقیقه ابتدایی بازی Gotham Knights

توسعه‌دهندگان بازی Gotham Knights در استودیوی برادران وارنر یک ویدیوی ۱۶ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی آغازین این بازی با طرفداران به اشتراک گذاشتند.

وبسایت IGN ویدیویی ۱۶ دقیقه‌ای از گیم‌پلی ابتدایی بازی Gotham Knights را منتشر کرده است که جلوه‌های گرافیکی، مبارزات و مکانیسم‌های مختلف این بازی جهان باز و نقش آفرینی را به تصویر می‌کشد. Gotham Knights جدیدترین بازی ویدیویی از دنیای بتمن محسوب می‌شود که البته خود این کاراکتر در داستان آن مُرده و اینبار چهار شخصیت بت فمیلی به‌نام‌های باربارا گوردون (بت‌گرل)، تیم دریک (رابین)، دیک گریسون (نایت‌وینگ) و جیسن تاد (رد هود) هستند که به مبارزه با جرم و جنایت شهر گاتهام می‌پردازند.

شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید این ویدیو را با کیفیت بالاتر از یوتیوب تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در ویدیوی بالا، برای اولین‌بار کنترل یکی از اعضای تیم شوالیه‌ها (Knights) را در جریان بازی ملاحظه می‌کنید که از ابتدای جریان بازی و در محیط دانشگاه گاتهام اتفاق می‌افتد. شوالیه‌ها با دنبال کردن آخرین پیام رهبری بتمن، در جستجوی دکتر کرک لانگستورم هستند که طرفداران کامیک بوک‌ها او را با نام Man-Bat می‌شناسند. زمانی‌که متوجه می‌شوید او قبل از رسیدن شما به قتل رسیده است، باید با بررسی صحنه جنایت و مبارزه با اعضای باند Freaks که بعد از مرگ بتمن جسارت پیدا کرده و درحال خراب کردن محوطه دانشگاه هستند، به هدف خود نزدیک‌تر شوید.

بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده