نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

شایعه: طرح داستان بازی GTA 6 با گذر زمان تغییر کرد

یکی از اینسایدرهای صنعت بازی در گزارشی جدید گفت که برنامه‌های راک‌استار برای قصه و جهان بازی GTA 6 با گذر زمان به شکل جدی تغییر کردند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یکی از اینسایدرهای صنعت ویدیوگیم به نام استفن توتیلو (Stephen Totilo) که در وبسایت Axios فعالیت می‌کند، گزارشی جدید مبنی بر احتمال متفاوت بودن طرح اولیه‌ی داستان بازی Grand Theft Auto 6 را منتشر کرده است. توتیلو در گزارش خود می‌نویسد که استودیو راک‌استار گیمز در ابتدا در نظر داشته تا قصه‌ی اثر نام‌برده را با چهار شخصیت اصلی روایت کند. وی در گزارش خود خاطرنشان می‌کند که راک‌استار در ادامه می‌خواست نقشه‌ی بازی GTA 6 تشکیل‌شده از سه شهر باشد.

این درحالی است که طبق آخرین خبر معتبر منتشرشده پیرامون بازی GTA 6، می‌دانیم که داستان این اثر قرار است با دو شخصیت اصلی که یکی از آن‌ها زنی لاتین است، پیش برود؛ داستانی که در یک شهر الهام‌گرفته از شهر میامی و حومه آن جریان خواهد داشت. عده‌ای می‌گویند که این شهر در حقیقت همان وایس‌سیتی خواهد بود.

برخی از گزارش‌های منتشرشده خاطرنشان می‌کنند که راک‌استار در آغاز تلاش می‌کرد تا نقاطی از آمریکای جنوبی و شمالی را به‌عنوان جهان بازی GTA 6 طراحی و پیاده‌سازی بکند؛ تصمیمی که احتمالا به‌دلیل دوری از مسائلی همچون فشار مضاعف کاری (کرانچ) تغییر کرد تا GTA 6 با مقیاس مناسب توسعه داده شود.

روند ساخت بازی GTA 6 بسیار چراغ‌خاموش و در سکوت خبری توسط راک‌استار گیمز جلو می‌رود. به‌همین دلیل تا زمان منتشر شدن اطلاعات جدید از این اثر توسط شرکت محبوب نام‌برده، احتمالا مدت زیادی را باید منتظر بمانیم. البته که به‌لطف گزارش افراد معتبر در صنعت بازی مثل جیسون شرایر می‌دانیم که حداقل تا سال ۲۰۲۴ میلادی باید برای منتشر شدن قسمتی جدید از بازی جی‌تی‌ای انتظار بکشیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده