نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۶

رونمایی از بازی بعدی سازنده Owlboy در گیمزکام ۲۰۲۲

استودیو D-Pad پس از انتشار بازی پلتفرمر تحسین‌شده‌ی Owlboy اکنون آماده‌ی معرفی بازی بعدی خود در نمایشگاه Gamescom 2022 است.

از مدت‌ها پیش خبری از استودیو D-Pad، سازنده‌ی بازی پلتفرمر Owlboy نیست. خوشبختانه این توسعه‌دهنده درکنار پورت این محصول تحسین‌شده برای پلتفرم‌های دیگر، مشغول کار روی بازی جدیدی است. استودیو دی-پد اخیرا با انتشار یک توئیت تازه تأیید کرد که بازی بعدی آن‌ها در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. نمایشگاه Gamescom 2022 در بازه‌ی زمانی ۲۴ تا ۲۸ اوت (۲ تا ۶ شهریور) به‌شکل حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

با اینکه باید منتظر ماند و دید که چه ماجراجویی جدیدی در انتظار بازیکن‌ها خواهد بود، اما استودیو D-Pad در توئیت اخیر خود یک تصویر گیف را به اشتراک گذاشته است که ظاهرا به بازی دوبعدی دیگری اشاره دارد. امیدواریم که در هفته‌های آتی و در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ جزئیات بیشتری از این بازی در اختیار طرفدارها قرار بگیرد.

بازی Owlboy درحال‌حاضر در ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی داستان اوتوس بی‌زبان را روایت می‌کند که مشغول تمرین برای تبدیل‌شدن به یک جغد است. دنیای اوتوس در سکونتگاه معلق Vellie با حمله‌ی دزدان دریایی و گروگان‌گیری زیر و رو می‌شود. اوتوس با یکی از دوستان خود با نام گدی و سایر متحدانش سفری را برای نجات هم‌وطنان و کسب اطلاعات بیشتر از گذشته جغدها آغاز می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده