نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۸

استقبال گیمرها از بسته الحاقی Hot Wheels بازی Forza Horizon 5

نخستین بسته‌ی الحاقی پولی بازی ریسینگ جهان-باز Forza Horizon 5 در اوایل ژوئیه در دسترس قرار گرفت و تاکنون توسط بیش از یک میلیون بازیکن تجربه شده است.

بازی Forza Horizon 5 یکی از بهترین آثار سال ۲۰۲۱ به‌شمار می‌آید؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی اخیر آن شروع خوبی داشته باشد. بسته‌ی الحاقی Hot Wheels این بازی ریسینگ تقریبا چند هفته پیش عرضه شد و محتویات زیادی را برای این محصول ریسینگ جهان-باز به ارمغان آورد. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استقبال بسیار خوب منتقدها از این بسته روی افزایش مخاطبان آن نیز تأثیر داشته است.

با استناد به جدول امتیازات Hall of Fame بازی Forza Horizon 5 که ورود هر بازیکن به بازی را حداقل یک مرتبه ثبت می‌کند، بسته‌ی الحاقی Hot Wheels از زمان عرضه در مجموع توسط بیش از یک میلیون بازیکن تجربه شده است. آمار مورد بحث از این جهت جالب است که نخستین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی پولی Forza Horizon 5 در گیم پس عرضه نشد. بنابراین می‌توان گفت که این تعداد تقریبا برابر با میزان فروش این بسته‌ی الحاقی است.

بازی Forza Horizon 5 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلود گیمینگ و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی جهان-باز مسابقه‌ای بزرگ‌ترین افتتاحیه در میان بازی‌های انحصاری ایکس باکس را تجربه کرد و بیشتر از ۲۰ میلیون بازیکن تا امروز حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌اند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده