نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۷

بازگشت Hyper Mode به بازی Dying Light 2 Stay Human

استودیوی بازی‌سازی تکلند اعلام کرد حالت Hyper Mode را بار دیگر به بازی Dying Light 2 Stay Human اضافه کرده است.

به نظر می‌رسد بازیکنان باید برای دریافت اولین DLC بزرگ داستانی بازی Dying Light 2 Stay Human، انتظار زیادی بکشند. بااین‌حال استودیو Techland، توسعه‌دهنده‌ی این محصول به‌صورت مرتب در حال انتشار محتوای جدید و به‌روزرسانی‌های کوچکتر برای جدیدترین بازی اکشن نقش‌آفرینی خود است. در همین راستا این سازنده اعلام کرد یکی از حالت‌های محبوب بازی را بار دیگر در دسترس بازیکنان قرار داده است.

تکلند در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد Hyper Mode که برای اولین‌بار در اوایل سال جاری معرفی شد، از هم‌اکنون به مدت یک روز به بازی Dying Light 2 Stay Human بازگشته است. Hyper Mode به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با سلاح، مواد منفجره، ضربات فیزیکی یا مهارت‌های پارکور خود به زامبی‌ها ضربه بزنند و آن‌ها را به هوا پرتاب کنند.

مبارزه با زامبی ها در بازی Dying Light 2

استودیوی بازی‌سازی تکلند درباره‌ی Hyper Mode می‌گوید: «در این حالت، شما این شانس را خواهید داشت که دشمنان خود را به هوا پرتاب کنید. با چنین قدرتی، زامبی‌ها برای سرگرمی و قدرت رام‌نشده‌ی شما در هوا معلق خواهند شد». در همین حال، بازی Dying Light 2 Stay Human قرار است اولین بسته‌ الحاقی بزرگ خود را در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) امسال دریافت کند. به‌تازگی جزئیاتی از این DLC فاش شد که به محیط و گیم‌پلی آن اشاره کرده است.

بازی Dying Light 2 Stay Human روی پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده