نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲

شایعه: عرضه بازی Dark Pictures: The Devil in Me در ماه آذر

یک اکانت با نام ALumia_Italia در توییتر خبر از انتشار بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me در ماه آذر سال جاری داده است.

همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، در آبان ماه سال گذشته استودیو بازی‌سازی سوپرمسیو گیمز به‌طور رسمی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me را معرفی کرد. تیر ماه امسال، شرکت سازنده درکنار پخش یک تریلر داستانی و انتشار اطلاعاتی جدید، اعلام کرد که قصد دارد این اثر را در فصل پاییز برای علاقه‌مندان عرضه کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، یک اکانت در توییتر با نام ALumia_Italia خبر از انتشار بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me در ماه پایانی پاییز امسال داده است.

ظاهرا جدیدترین بازی از مجموعه دارک پیکچرز تا امروز که به‌عنوان آخرین قسمت از فصل اول این مجموعه شناخته می‌شود، در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) در دسترس کاربرها قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید این حساب در گذشته تاریخ عرضه دقیق دو بازی FIFA 23 و Skull and Bones را فاش کرده بود. وقوع این امر، حساب ذکرشده را به یک منبع تقریبا قابل‌اعتماد تبدیل کرده است. بااین حال سازندگان تا لحظه‌ی نگارش این خبر، واکنشی به این شایعه نشان نداده‌‌اند.

شخصیت بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

داستان این نسخه حول یک گروه مستند‌ساز جریان دارد که با دریافت دعوت‌نامه‌ای خاص، قدم در مسیری ترسناک می‌گذارند. مقصد این گروه ساختمانی است که درواقع حکم یک کپی دقیق از قلعه‌ی کشتار شخصی به نام اچ.اچ هلمز را دارد. این فرد در واقعیت به‌عنوان یک قاتل سریالی شناخته‌ می‌شود. ساختمان نام‌برده در واقعیت در ایالت شیکاگو بنا شده است.

کاربرها هم‌اکنون می‌توانند این اثر را پیش خرید کنند. افرادی که زودتر از عرضه‌ی رسمی بازی اقدام به خرید آن کنند، به نسخه The Curator’s Cut نیز دسترسی زود‌هنگام خواهند داشت. در این نسخه علاقه‌مندان می‌توانند در نقش شخصیت‌های دیگر بازی کنند و شاهد تصمیمات و سکانس‌های جدیدی در طول تجربه‌ی اثر باشند.

بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا قسمت‌های قبلی این مجموعه را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود راجع به اخبار بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده