نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۵

تریلر گیم پلی شخصیت دکتر استرنج در بازی Marvel’s Midnight Suns

استودیوی Firaxis تریلر جدیدی از گیم‌پلی شخصیت دکتر استرنج در بازی Marvel's Midnight Suns را منتشر کرده است.

در هفته‌های گذشته استودیوی Firaxis روی نمایش قهرمانان حاضر در بازی Marvel's Midnight Suns متمرکز بوده است. در همین راستا این استودیو اخیرا از گیم‌پلی دکتر استرنج رونمایی کرد که در آن شاهد مبارزات و قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد این ابرقهرمان هستیم. دکتر استرنج به‌عنوان یک قهرمان پشتیبان، قادر است به دیگر قهرمانان محافظ ببخشد، سلامتی آن‌ها را بازگرداند و آیتم‌های مهم در مبارزات را بازیابی کند. او می‌تواند بهترین همراه برای قهرمانانی باشد که زیاد از Heroism استفاده نمی‌کنند؛ چرا که می‌تواند با استفاده از Heroism، کیفیت برخی آیتم‌ها و پاداش‌ها را ارتقا دهد.

همچنین برخی از کارت‌های او از جمله Astral Meditation می‌توانند آیتم‌های استفاده شده در مبارزات را بازیابی کنند. این آیتم‌ها درواقع یک بار مصرف هستند که قبل از شروع مأموریت‌ها توسط بازیکنان انتخاب می‌شوند و در هر زمان می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. همچنین شخصیت دکتر استرنج می‌تواند با استفاده از کارت‌های خود دو Redraw را استفاده کرده و مقداری Heroism را تولید کند.

دکتر استرنج در بازی Marvel’s Midnight Suns

ارتقای این مهارت می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا یک آیتم مبارزه‌ای را مجددا استفاده کنند و آخرین کارت حمله‌ای را که به کار برده‌اند نیز دوباره به‌دست آورند. مهارت Vapors of Valtorr می‌تواند دکتر استرنج یا متحدانش را برای یک دور پنهان کند تا دشمنان نتوانند آن‌ها را هدف قرار دهند. در صورت ارتقای این مهارت، دکتر استرنج می‌تواند سلامتی متحدانش را برگرداند و با استفاده از دو آیتم Fast، هزینه‌ی استفاده از Heroic Card را کاهش دهد.

مهارت Shield of the Seraphim دکتر استرنج نیز می‌تواند مقاومت تمامی متحدانش را در نبردها افزایش داده و آسیب‌پذیری آن‌ها را کاهش دهد. همچنین این مهارت می‌تواند تاثیر حملات دشمنان بر متحدان دکتر استرنج را خنثی کند. The Greater Good قدرت بعدی دکتر استرنج است که در هر نوبت از مبارزات، شانس ۵۰ درصدی برای تولید Heroism خواهد داشت. این مهارت زمانی‌که ارتقا یابد می‌تواند با هر بار استفاده شدن دو Heroism را بازیابی کند که آن را به یکی از بهترین مهارت‌های Passive بازی تبدیل کرده است.

دانلود از آپارات

Marvel’s Midnight Suns قرار است در تاریخ ۱۵ مهر (۷ اکتبر) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی قرار است در تاریخ دیگری به بازار عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده