نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷

اشاره سازندگان The Ascent به محتوای جدید بازی

به‌تازگی توسعه‌دهندگان بازی The Ascent به توسعه‌ و انتشار محتوای بیشتر برای آن در آینده اشاره کرده‌اند.

به نظر می‌رسد سازندگان The Ascent قصد دارند اولین سالگرد عرضه‌ی بازی خود را با نمایش محتوای آینده‌ی آن جشن بگیرند. در همین راستا استودیوی نئون جاینت گیمز در توییتر اقدام به انتشار یک ویدیوی کوتاه برای معرفی اولین بسته الحاقی بزرگ بازی The Ascent کرده است. در این توییت آمده است: «ما از حمایت و عشقی که از زمان عرضه‌ی بازی گرفته‌ایم، خشنود هستیم. از جامعه‌ی مخاطبان بسیار خوب خود برای همراهی و تجربه‌ی بازی نیز متشکریم. برای مأموریت‌های کاملا جدید آماده باشید».

The Ascent یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که در دنیایی سایبرپانکی جریان دارد. بازیکنان می‌توانند برای مبارزه با انواع دشمنان و مگاکورپس‌ها، مأموریت‌ها و قراردادهای مختلفی را قبول کنند. The Ascent در ابتدا برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های ایکس باکس عرضه شد و سرانجام در اوایل سال جاری به کنسول‌های پلی استیشن راه یافت. توسعه‌دهندگان نیز به‌روزرسانی‌های مختلفی برای این بازی منتشر کرده‌اند که یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها بخش New Game Plus را به بازی اضافه کرد.

ارتقای کاراکتر در بازی The Ascent

با انتشار New Game Plus در اوایل امسال، استودیوی بازی‌سازی نئون جاینت برنامه‌های خود برای پشتیبانی از بازی The Ascent را اعلام کرد و حال باتوجه‌به اشاره به محتوای گسترشی، احتمالا یک DLC مهم برای این بازی در حال توسعه است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده