نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸

رونمایی پلی استیشن از کنترلر Backbone One برای آیفون

شرکت سونی با همکاری بلک‌بون یک کنترلر تازه با نام Backbone One – PlayStation Edition را برای آیفون معرفی کرد که ظاهری شبیه دوال‌سنس دارد.

در میان اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی برای گسترش دامنه‌ی فعالیت خود در بازار لوازم جانبی کنترلر جدیدی برای تجربه‌ی بازی‌های موبایل با نام Backbone One – PlayStation Edition معرفی کرده است. این کنترلر در بخش طراحی شباهت‌هایی به دوال‌سنس کنسول پلی استیشن 5 دارد و از رنگ سفید و مشکی و دکمه‌های کاربری شفاف استفاده می‌کند. کنترلر بلک‌بون وان تنها از گوشی‌های آیفون پشتیبانی می‌کند.

کنترلر Backbone One – PlayStation Edition با هدف استفاده از قابلیت Remote Play پلی استیشن طراحی شده است و به‌شکل پیش‌فرض از این برنامه پشتیبانی می‌کند. این کنترلر با سایر اپلیکیشن‌های اپ استور دارای قابلیت پشتیبانی از کنترلرهای فیزیکی نظیر بازی Genshin Impact و بازی Call of Duty: Mobile نیز کار می‌کند. کاربران با استفاده از اپلیکیشن Backbone می‌توانند به شخصی‌سازی بلک‌بون وان بپردازند.

کنترلر Backbone One – PlayStation Edition به‌طور مستقیم با گوشی آیفون تغذیه می‌شود و نیازی به شارژ نخواهد داشت. برای اجرای بازی ها تنها باید آیفون را به کنترلر بلک‌بون وان متصل کنید و از برنامه‌ی PS Remote Play به تجربه‌ی بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 ازطریق گوشی بپردازید. کنترلر Backbone One در بازارهای مختلف ازجمله ایالات متحده، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، هلند و بریتانیا در دسترس قرار خواهد گرفت و سپس در تعداد بیشتری از کشورهای جهان عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده