// شنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۷

ساخت یک بازی موبایلی جدید از سونیک

براساس یک آگهی شغلی مشخص شده است استودیو Hardlight، از دارایی‌های شرکت سگا در حال کار روی یک بازی موبایلی جدید از سری سونیک است.

آگهی شغلی‌ای در وبسایت GameIndustry.biz برپا شده که در تیتر آن نوشته شده است استودوی Hardlight به‌دنبال طراح ارشد برای بازی سونیک جدید هستند. در شرح این آگهی آمده است:

«استودیوی Sega Hardlight در جستجوی یک طراح ارشد است که بتواند طراحی و تیم طراحی را در یک بازی جدید، هیجان‌انگیز و پلتفرمر داستان‌محور جاه‌طلب هدایت کند. شما می‌توانید یک رهبر طراحی/محیط باشید که سابقه اثبات‌شده‌ای داشته باشد یا طراح ارشدی باشید که به‌دنبال قدم بعدی در حرفه خود است.

به‌عنوان یک طراح ارشد شما در خط مقدم یکی از بازی‌های جدید ما خواهید بود. شما در هدایت دید هنری و تیم هنری داخلی کمک خواهید کرد تا ازطریق ارتباط موثر، همکاری، برنامه‌ریزی با جزئیات و هدایت‌گری فعال هنر باکیفیتی را به نمایش بگذارید. با مداخله مستقیم، آرت‌ورک به‌شدت متقاعدکننده‌ای خواهید ساخت که در عین رعایت الزامات بصری و تکنیکی بازی، به‌عنوان معیاری برای تعالی هنری و اخلاق کاری در نظر گرفته شود.

شما محدودیت‌های یک بازی موبایلی را درک خواهید کرد، اما در عین حال سعی خواهید کرد کیفیتی مثل یک بازی کنسولی ارائه بدهید. با عضویت در سگا، از طراحی هنر دارای سبک، جهان‌های جذاب و کاراکترهای رنگارنگ که پیش‌تر در آن تجربه داشته‌اید، لذت خواهید برد.»

استودیو Hardlight واقع شده در کشور انگلیس در دهه گذشته ۶ بازی موبایلی از سونیک عرضه کرده است که شامل سه بازی در سبک Endless Runner است؛ بازی‌های Sonic Dash، Sonic Dash 2: Sonic Boom و Sonic Forces: Speed Battle. آثار این سبک بازی‌هایی هستند که پایانی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است و باید تا حد ممکن با دوری از خطرات به مسیر خود ادامه دهید.

دیگر آثار موبایلی این استودیو شامل Sonic Jump، Sonic Jump Fever و Sonic Racing است که بازی آخر به‌صورت انحصاری برای اپل آرکید عرضه شده است. همچنین در همین سال میلادی سگا بازی Sonic Dash+ را هم عرضه کرد که درواقع نسخه بازطراحی شده Sonic Dash است. در نسخه پلاس بازی تمامی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای از آن حذف شده‌اند؛ بدین معنا که بازیکنان باید کاراکترهای اضافی را ازطریق ایونت‌های زمانی و گیم‌پلی به‌دست آورند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده