نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۱

ساخت نسخه ریمیک بازی Dead Space وارد مرحله آلفا شد

استودیو بازی‌سازی Motive با انتشار یک توییت اعلام کرد که ساخت نسخه ریمیک بازی Dead Space چند هفته پیش به مرحله آلفا رسیده است.

بدون شک ریمیک بازی Dead Space یکی از موردانتظارترین بازسازی‌های دنیای بازی است که بسیاری از طرفداران منتظر تجربه آن هستند. تجربه دوباره فضای خارق‌العاده این اثر با مکانیزم‌های و جلوه‌های بصری امروزی، به‌طور قطع هیجان زیادی را به طرفداران سری بازی دد اسپیس تزریق خواهد کرد. در ماه اردیبهشت امسال شنیده‌ها حاکی از آن بود که پروسه ساخت این اثر با سرعت خوبی جلو می‌رود.

حال استودیو Motive با انتشار یک توییت در حساب رسمی خود در توییتر، تایید و اعلام کرد که پروسه ساخت ریمیک بازی Dead Space چند هفته قبل به مرحله آلفا رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد که مراحل ساخت این بازی به‌خوبی در حال پیشروی است و بازی احتمالا بدون مشکل در زمان اعلام شده عرضه خواهد شد.

تصویری از بازی Dead Space Remake

طبق اطلاعات منتشر شده، در ریمیک بازی دد اسپیس شاهد پیشرفت و بهبودهای فراوانی در طراحی محیط و اشیا‌های درون آن خواهیم بود. حضور یک سیستم نورپردازی پویا، زیبایی دو چندانی به محیط‌های ترسناک این بازی خواهد داد. جلوه‌های جدید اتمسفریک، تغییر صدای اسلحه‌هایی مثل Plasma Cutter و Plasma Rifle و غیره تنها بخشی از بهبود‌های متعدد این نسخه هستند. همچنین شاهد اصلاحاتی در بخش جذاب Zero-G بازی خواهیم بود.

ریمیک بازی Dead Space در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد. در نسخه‌های کنسولی این بازی شاهد پشتیبانی اثر از صدای سه‌بعدی خواهیم بود و صفحه لودینگ نیز نخواهیم داشت. از طرفی، در این اثر شاهد پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهیم بود.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده