نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۴

پخش تریلر جدید از گیم‌ پلی Mario + Rabbids Sparks of Hope

به‌تازگی شرکت یوبیسافت تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope را پخش کرد که در آن شاهد مبارزات و نقشه‌های گوناگون هستیم.

یوبی‌سافت ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی Mario + Rabbids Sparks of Hope را منتشر کرده است که در آن خاویر مانزانارس، تهیه‌کننده‌ی اصلی اثر به معرفی بخش‌های مختلف بازی و ارائه‌ی جزئیات می‌پردازد. مانزانارس در ابتدا پیرامون اضافه شدن شخصیت Bowser به بازی و اینکه چگونه او قرار است برای بازیکنان شگفت‌انگیز باشد، صحبت می‌کند. به‌گفته‌ی مانزانارس، حرکات شخصیت Bowser مطابق با کمبوهایی است که تیم سازنده می‌خواست در مبارزات پیاده‌سازی کند.

در ادامه‌ی تریلر پخش‌شده می‌توان نگاهی دقیق‌تر به دو سیاره‌ی جدید Beacon Beach و Pristine Peaks داشت که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها کاوش کنند. Beacon Beach در اصل مکانی روشن و آفتابی به شمار می‌آید، اما هم‌اکنون در تاریکی فرو رفته است. بازیکنان می‌توانند با ازبین‌بردن تاریکی این سیاره، به مأموریت‌های جدیدی دسترسی پیدا کنند.

در همین حال سیاره‌ی Pristine Peaks یک کوه بزرگ دارد که گیمرها باید از آن بالا بروند و یک قصر پر از معما را بیابند که یک مبارزه‌ی بزرگ را در دل خود جا داده است. در بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope هر سیاره چندین منطقه دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای مشاهده و کاوش خواهند داشت.

ماریو درکنار سایر مبارزان بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope

در ادامه با شخصیت‌هایی به نام Warden آشنا خواهیم شد که در اصل حاکمان سیارات مختلف به شمار می‌آیند و می‌توانند به‌عنوان متحد به بازیکنان خدمت کنند. این شخصیت‌های بامزه و بعضا عجیب، بسیار متنوع هستند و هر کدام دارای ویژگی‌های شخصیتی منحصربه‌فردی خواهند بود. در آخرین بخش از تریلر گیم‌پلی Mario + Rabbids Sparks of Hope شاهد رونمایی از Spark Powers هستیم که در اصل یکی از جذاب‌ترین مکانیسم‌های مبارزات بازی به شمار می‌آید.

بازیکنان می‌توانند برای هر قهرمان خود دو Spark Power را انتخاب کنند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص دفاعی یا هجومی را فعال خواهند کرد. برای مثال Fire Spark می‌تواند یک حمله‌ی آتشین را به سلاح بازیکنان اضافه ککند و امکان استفاده از Dash را نیز به گیمر بدهد؛ قابلیتی که برای استفاده از کمبوهای ترکیبی و تغییر موقعیت ناگهانی بسیار مناسب است. برخی از اسپارک‌ها می‌توانند از بازیکنان دربرابر حملات عادی یا ویژه‌ی دشمنان محافظت کنند.

کاراکتر باوزر در بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope

در بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope، هر قهرمان مجموعه‌ای از مهارت‌های ویژه را خواهد داشت که تکنیک نام دارند. ترکیب قدرت Spark با تکنیک‌ها و الگوهای مبارزات هر شخصیت می‌تواند تنوع بسیار بالایی را در حملات ایجاد کند. سازندگان برای بیلدهای مختلف گزینه‌ی تکمیل خودکار را در نظر گرفته‌اند؛ بااین‌حال گزینش دستی آن‌ها می‌تواند بهترین نتایج را در مبارزات رقم بزند.

در ادامه‌ی ویدئوی منتشرشده، مانزانارس در مورد حذف راهنما و مکان‌نما صحبت کرد. به‌گفته‌ی وی، این کار برای افزودن بر اکشن و غوطه‌ور شدن بازیکن در بازی مورد نیاز بود. به عقیده‌ی او، سیستم بازی می‌تواند ورود بازیکنان جدید به جریان ماجراجویی‌ها را آسان‌تر کند. بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope قرار است در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۱ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۲) روی نینتندو سوییچ عرضه شود.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده