نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱

اعلام تاریخ انتشار نسخه کامل بازی Grounded

شرکت آبسیدین اینترتینمنت اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر خروج بازی Grounded از فاز Early Access باشند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Obsidian تاریخ انتشار نسخه کامل بازی Grounded را اعلام کرده است. این بازی بقامحور در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) از فاز Early Access خارج می‌شود. این بازی از حدود ۲ سال پیش به‌شکل دسترسی زودهنگام برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد.

بازی Grounded میزبان آخرین به‌روزرسانی خود در فاز Early Access نیز شد که اصلاحاتی در بخش زره و سیستم‌های ارتقا به‌همراه آورد. این آپدیت شامل یک بخش تازه با نام Homestretch می‌شود که هنوز در دسترس نیست. همان‌طور که از نام این بخش پیدا است، احتمالا نزدیک به زمان عرضه‌ی نسخه‌ی کامل بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

در ابتدا نسخه‌ی کامل بازی Grounded برای عرضه در ماه می برنامه‌ریزی شده بود، اما به‌خاطر نیاز شرکت آبسیدین به زمان اضافی برای توسعه با تأخیر روبه‌رو شد. این بازی در ژوئیه ۲۰۲۰ به‌شکل دسترسی زودهنگام در اختیار بازیکن‌ها قرار گرفت. بازی Grounded موفقیت‌هایی را برای آبسیدین و مایکروسافت به ارمغان آورده است. توسعه‌دهندگان در ماه فوریه اعلام کردند که مجموع بازیکن‌های این بازی از زمان عرضه به بیش از ۱۰ میلیون نفر رسیده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده