نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۴

رونمایی از شخصیت شرور بزرگ بازی Gotham Knights در آینده نزدیک

کارگردان خلاق بازی Gotham Knights اعلام کرد که هنوز شخصیت‌های منفی دیگری وجود دارند که تاکنون تأیید نشدند اما یکی از آن‌ها به‌زودی رونمایی خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، قرار نیست که بتمن در بازی مورد انتظار Gotham Knights حضور داشته باشد، اما هنوز خانواده‌ی شوالیه‌ی تاریکی در گاتهام سیتی به مبارزه با شرارت‌های شهر ادامه می‌دهند. از طرفی با قدرتی که از شخصیت‌های شرور و پرتعداد شهر گاتهام سراغ داریم، بت گرل، رابین، نایت‌ویگ و رد هود در مقابله با آن‌ها حسابی به چالش خواهند افتاد. استودیوی WB Games Montreal تاکنون تأیید کرده که مستر فریز (Mr. Freeze) یکی از شخصیت‌های شرور مشهوری است که در بازی حضور خواهد داشت.

البته که گروه Court of Owls همچنان آنتاگونیست‌ اصلی بازی خواهند بود، اما به نظر می‌رسد که همچنان شخصیت‌های شرور دیگری وجود دارند که حضور آن‌ها در بازی تأیید نشده است. MP1st در گزارشی به مصاحبه با پاتریک ردینگ، کارگردان خلاق بازی Gotham Knights در کامیک کان سن دیگو پرداخته و از این طریق تأیید می‌کند که به‌زودی یکی از این «شخصیت‌های شرور مهم بازی» رونمایی خواهد شد.

قهرمانان Gotham Knights

ردینگ در اظهارات اخیر خود اعلام کرده بود که جوکر به‌عنوان یکی از ویلن‌های Gotham Knights حضور نخواهد داشت اما این احتمال وجود دارد که هارلی کوئین یکی از آن‌ها باشد. وی همچنین مجدداً تأکید کرده بود که بتمن در این بازی واقعاً مرده است.

بازی Gotham Knights قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده