نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

انتشار آپدیت 1.19 بازی Gran Turismo 7 با اضافه شدن سه ماشین جدید Legendary

آپپدیت شماره ۱.۱۹ بازی ریسینگ Gran Turismo 7 با سه ماشین سوپراسپورت جدید از مجموعه‌ی Legendary Cars برای کنسول‌های پلی استیشن منتشر شد.

استودیو Polyphony Digital در جدیدترین آپدیت بازی شبیه‌ساز مسابقات اتوموبیل‌رانی Gran Turismo 7، ماشین‌های تازه‌ای را به مجموعه‌ی Legendary Cars اضافه کرد که از امروز در دسترس کاربرهای کنسول PS4 و کنسول PS5 قرار خواهد گرفت. فهرست ماشین‌های جدید این آپدیت، شامل خودروهای زیر است:

Nissan Skyline Super Silhouette Group 5 ’84 – نیسان اسکایلان جذاب مسابقات دهه ۸۰ میلادی

Maserati A6GCS/53 Spyder ’54 – خودروی زیبا و اسپرت مازراتی، برنده تروفی Gran Turismo

Porsche 918 Spyder ’13 – سوپراسپورت فوق‌العاده‌ی پورشه با الهام از Carrera GT باشکوه

ماشین های جدید بازی گرن توریسمو 7 در آپدیت جدید

اوایل این هفته خبری مبنی بر تمدید قرارداد همکاری FIA با Gran Turismo 7 منتشر شد. زمانی‌که بازی به پایداری بیشتری برسد، همکاری فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی و گرن توریزمو 7 جدی‌تر خواهد شد. بازی GT7 در مارس ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شد و تیم سازنده تاکنون عملکرد خوبی در زمینه پشتیبانی از بازی داشته است.

مجموعه بازی Gran Turismo نخستین بار در سال ۱۹۹۷ کار خود را در کنسول PSOne شروع کرد. بعد از آن نسخه‌های جدید بازی برای هریک از کنسول‌های سونی منتشر شدند و این روند به‌صورت پیوسته ادامه دارد. گرن توریزمو پرفروش‌ترین سری بازی فرست-پارتی (اختصاصی/انحصاری) شرکت سونی محسوب می‌شود. تاکنون بیش از ۸۵ میلیون نسخه از سری بازی Gran Turismo در سراسر جهان به فروش رسیده است.

در پایان نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده