نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲

علاقه زیاد طرفدارها به تولید ریمیک Persona 3 و ریمیک Persona 2

در نظرسنجی اخیر شرکت اتلوس، ریمیک بازی‌های Persona 3 و Persona 2 به‌عنوان پرتقاضاترین آثار شناخته شدند.

دو ماه پیش شرکت اتلوس با انتشار یک پرسش‌نامه از طرفدارها خواست تا به سؤال‌های مختلفی راجع‌به مجموعه‌ی پرسونا نظیر بازی مورد علاقه خود پاسخ دهند. نتایج نظرسنجی اخیر برنامه‌ی ویژه‌ی Atlus Survey 2022 نشان داد که تقاضای زیادی برای ریمیک بازی Persona 3 (شامل بازی پایه، بازی Persona 3 FES و بازی Persona 3 Portable) وجود دارد. در این نظرسنجی بازی پرسونا ۳ با ۷۸.۹ درصد آرا پیشتاز بود.

پس از بازی Persona 3 بازی‌های Persona 2: Innocent Sin و Persona 2: Eternal Punishment در رتبه‌ی دوم قرار دارند. بازی Revelations: Persona با ۷۶.۳ درصد آرا در رتبه‌ی سوم جای گرفته است و پس از آن بازی Persona 4 Golden با ۷۴.۸ درصد آرا و مجموعه‌ی Devil Summoner: Raidou Kuzunoha با ۷۲.۱ درصد آرا در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

قرارگیری بازی Persona 3 در رتبه‌ی نخست چندان تعجب‌آور نیست؛ به‌خصوص به‌توجه‌به اینکه این اثر دارای سبک مدرن و معاصری است که دنباله‌های مجموعه از آن بهره می‌برند. بازی پرسونا ۲ از محبوبیت زیادی نزد طرفدارها برخوردار است و مورد تحسین منتقدها نیز قرار گرفته است. هنوز معلوم نیست که شرکت Atlus چه راهی را در پیش می‌گیرد و آیا نسخه‌ی ریمیک بازی‌های Persona 3 و Persona 2 ساخته خواهد شد یا خیر.

دراین‌میان شرکت اتلوس بازی Persona 3 Portable، بازی Persona 4 Golden و بازی Persona 5 Royal را در دسترس کاربران ایکس باکس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن، کامپیوتر و گیم پَس قرار خواهد داد. بازی پرسونا ۵ رویال پیش از سایر بازی‌ها در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد. شما می‌توانید منتظر انتشار جزئیات بیشتر از این بازی در هفته‌های آتی باشید. نتایج کامل نظرسنجی اخیر اتلوس در ادامه قابل مشاهده است.

  1. بازی Persona 3 با ۷۸.۹ درصد آرا
  2. بازی‌های Persona 2: Innocent Sin و Persona 2: Eternal Punishment با ۷۸.۹ درصد آرا
  3. بازی Revelations: Persona با ۷۶.۳ درصد آرا
  4. بازی Persona 4 با ۷۴.۸ درصد آرا
  5. مجموعه‌ی Devil Summoner: Raidou Kuzunoha با ۷۲.۱ درصد آرا
  6. بازی Devil Summoner: Soul Hackers با ۶۹.۵ درصد آرا
  7. بازی Shin Megami Tensei 4: Apocalypse با ۶۶.۷ درصد آرا
  8. بازی Shin Megami Tensei 4 با ۶۵.۳ درصد آرا
  9. مجموعه‌ی Digital Devil Saga: Avatar Tuner با ۶۲.۴ درصد آرا
  10. مجموعه‌ی Etrian Odyssey با ۵۸ درصد آرا


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده