نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۱

مشخص شدن تاریخ برگزاری افتتاحیه رویداد گیمزکام 2022

جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری رویداد Gamescom 2022، با انتشار توییت جدیدی از تاریخ برگزاری افتتاحیه مراسم امسال همراه‌با «معرفی و نمایش بازی‌های جدید» خبر داد.

اوایل سال ۲۰۲۲، خبری مبنی بر برگزاری رویداد Gamescom امسال به‌صورت حضوری و دیجیتالی در ماه اوت (شهریور) منتشر شد. جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری این مراسم، بعدها بازه‌ی زمانی برگزاری رویداد گیمزکام را از ۲۴ تا ۲۸ اوت (۲ تا ۶ شهریور) اعلام کرد. حالا و درحالی که کمتر از یک ماه تا موعد برگزاری این رویداد گیمینگ باقی مانده، جزئیات بیشتری از زمانبندی و برنامه‌ریزی گیمزکام 2022 اعلام شده است.

افتتاحیه مراسم امسال تحت عنوان Gamescom Opening Night Live یک بار دیگر با نمایش بازی‌های جدید از راه خواهد رسید. جف کیلی در توییتر اعلام کرده که مطابق انتظار، این برنامه در روز سه‌شنبه ۲۳ اوت (۱ شهریور)، یک روز قبل از آغاز رسمی گیمزکام امسال پخش خواهد شد. کیلی خاطر نشان کرد که در افتتاحیه مراسم امسال مجدداً شاهد حضور نزدیک تماشاگران در محل برگزاری خواهیم بود.

توییت جف کیلی، تهیه کننده و مجری رویداد Gamescom 2022

تاکنون شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، بندای نامکو و یوبیسافت برای حضور در گیمزکام ۲۰۲۲ اعلام آمادگی کردند. شرکت‌های بزرگ دیگری مانند سونی و نینتندو نیز رسماً اعلام کردند که در برنامه امسال حضور نخواهند داشت. مثل همیشه می‌توانید اخبار و اطلاعات مراسم امسال را همزمان با تاریخ برگزاری آن از زومجی دنبال کنید.

در پایان نظرات و پیش‌بینی‌های خود را در این‌باره با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده