// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۸

تریلر بازی Disney Dreamlight Valley با محوریت جزییات گیم پلی

تریلر گیم‌پلی بازی شبیه‌ساز زندگی Disney Dreamlight Valley جزئیات تازه‌ای از این بازی به مخاطبان نشان می‌دهد.

بازی Disney Dreamlight Valley ساخته استودیو گیم‌لافت در یک جهان پر از کاراکترهای دیزنی و پیکسار، به بازیکنان اجازه گشت‌و‌گذار، فعالیت و ماجراجویی در مراحل مختلف را می‌دهد. متاسفانه این جهان به‌خاطر پدیده‌ای به نام فراموش کردن (Forgetting) زمان سختی را پشت سر می‌گذارد و این پدیده شوم باعث رشد خارهای شب شده است که در یادآوری خاطرات زیبای مرتبط با این دنیا اختلال ایجاد می‌کنند.

در نتیجه ساکنان سرزمین دره Dreamlight مجبور شده‌اند به درون قلعه رویا بازگردند و در اینجا است که بازیکن باید با جست‌وجو در سرزمین Dreamlight، داستان‌های آن را بازیابی کند و جادو را به این محیط برگرداند. در این بازی کاراکترهای محبوبی نظیر وال-ای، گوفی، باز لایتیر و رِمی حضور دارند و در عین گشت‌و‌گذار در این سرزمین، می‌توانید به ظاهر خانه خود هم رسیدگی کنید و آن را با تزئینات مختلف مزین کنید.

دانلود از آپارات

بازی Disney Dreamlight Valley قرار است در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) به‌صورت ارلی اکسس برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه شود. پس از آن و در سال بعد میلادی بازی به‌صورت رایگان به شکلی کامل منتشر خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده