// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۱

رکوردشکنی MultiVersus در بین بازی‌ های برادران وارنر

بازی رایگان MultiVersus توانسته است بیشترین بازیکن همزمان فعال در استیم در بین بازی‌های‌ شرکت برادران وارنر را ثبت کند.

دیروز، سه‌شنبه بود که بتای عمومی بازی MultiVersus منتشر شد و این بازی به سرعت توانسته است بازیکنان زیادی را به خود جذب کند. در انتهای شب اول عرضه بتای این اثر، بیشترین تعداد بازیکنان همزمان آن به عدد خیره‌کننده ۱۴۴,۴۵۶ بازیکن رسیده است و تا به همین‌جا هم بازی موفق Apex Legends با ۱۱۸,۸۸۷ بازیکن همزمان را پشت سر گذاشته است.

در همین زمان تنها سه بازی میزان بازیکن همزمان بیشتری در استیم ثبت کرده‌اند؛ بازی Lost Ark با ۲۶۸,۹۸۸ بازیکن فعال، Dota 2 با ۴۵۴,۵۵۴ نفر بازیکن، و در رتبه اول Counter-Strike: Global Offensive با رقم چشمگیر ۵۸۷,۰۰۲ بازیکن همزمان. به‌صورت کلی، میزان اوج تعداد بازیکنان MultiVersus در رتبه هفتم استیم در ۲۴ ساعت گذشته بود و توانست آثار موفقی نظیر Team Fortress 2، Monster Hunter: Rise، Ark: Survival Evolved، Rust و Destiny 2 را پشت سر بگذارد.

بازی نامبرده رکورد منحصربه‌فرد دیگری هم ثبت کرد و توانست با فاصله‌ای زیاد بالاترین میزان بازیکن همزمان در بین بازی‌های شرکت برادران وارنر را ثبت کند. نکته دیگر اینکه در فهرست ۱۰ بازی شرکت وارنر با بیشترین بازیکن فعال در استیم، دو بازی به‌تازگی منتشر شده‌اند: بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga و Back 4 Blood. فهرست ۱۰ بازی قبلی شرکت وارنر با بیشترین بازیکن همزمان و میزان بازیکنان آن به شرح زیر است:

  1. Lego Star Wars: The Skywalker Saga با ۸۲/۵۱۷ بازیکن همزمان
  2. Back 4 Blood با ۶۵/۹۸۷ بازیکن همزمان
  3. Middle-earth: Shadow of Mordor با ۴۸/۶۶۸ بازیکن همزمان
  4. Mortal Kombat 11 با ۳۵/۱۴۷ بازیکن همزمان
  5. Mad Max با ۳۳/۳۵۶ بازیکن همزمان
  6. Batman: Arkham Knight با ۲۷/۴۰۶ بازیکن همزمان
  7. Batman: Arkham Origins با ۲۵/۰۱۷ بازیکن همزمان
  8. Mortal Kombat X با ۱۵/۷۴۳ بازیکن همزمان
  9. Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition با ۱۰/۳۴۴ بازیکن همزمان
  10. Gotham City Impostors: Free to Play Edition با ۷/۲۴۹ بازیکن همزمان

نبرد تیمی کاراکترها در MultiVersus

تعداد اوج بازیکنان MultiVersus بیشتر از مجموع تعداد اوج بازیکنان همه بازی‌های دو مجموعه بتمن و مورتال کامبت است؛ دو بازی که نام آن‌ها با شرکت وارنر گره خورده است و جزو شناخته‌شده‌ترین آثار این شرکت هستند. علاوه‌براین، بازی نامبرده در زمان بتای محدود هم توانسته بود بیشترین میزان بازیکن همزمان بین بازی‎‌های سبک فایتینگ را ثبت کند؛ پس موفقیت آن در زمان عرضه بتای عمومی چندان دور از انتظار نبوده است.

بتای عمومی MultiVersus دیروز در مناطقی نظیر آمریکا، اروپا، استرالیا و نیوزیلند منتشر شده است و پلتفرم‌های مقصد آن شامل پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس | اس با پشتیبانی کامل از کراس‌پلی است. بازی در زمان عرضه از ۱۷ کاراکتر، ۹ نقشه و ۸ حالت مختلف قابل بازی پشتیبانی می‌کند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده