// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳

فروش مجموعه Mega Man به ۳۸ میلیون نسخه رسید

کپکام در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که فروش مجموعه Mega Man به ۳۸ میلیون نسخه رسیده است.

شاید تابه‌امروز کپکام به اندازه‌ی Resident Evil و Monster Hunter نسخه‌های مختلف پرخرج یا ریمیک‌های متفاوتی را از سری Mega Man منتشر نکرده باشد، اما می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های این شرکت ژاپنی یاد کرد.

کپکام به‌تازگی و در جریان گزارش مالی خود از سه‌ماهه اول سال مالی جاری، اعلام کرده که فروش مجموعه مگامن به ۳۸ میلیون نسخه رسیده است. اولین نسخه از این سری با نام Mega Man در سال ۱۹۸۷ روی کنسول NES (فامیکام در ژاپن) روانه بازار شد. همچنین در دهه‌های پس از آن اسپین آف و دنباله‌های دیگری نظیر Mega Man X، مگامن زیرو، Mega Man Legends و موارد دیگری در دسترس کاربران قرار گرفت.

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران کامپیوتر، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 هم در سال ۲۰۲۳ می‌توانند منتظر Mega Man Battle Network باشند که جدیدترین لگسی کالکشن این سری به حساب می‌آید؛ محصولی که شامل تمامی نسخه‌های عرضه‌شده روی Game Boy Advance می‌شود. جدیدترین نسخه اورجینال از مگامن هم بازی Mega Man 11 بود که سال ۲۰۱۱ عرضه شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم کپکام آیا برنامه‌ای برای عرضه یک نسخه جدید از Mega Man را دارد یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا مجموعه مگامن را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده