نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۲

حضور نینتندو، سگا و بندای نامکو در نمایشگاه PAX West 2022

فهرست اولیه‌ی شرکت‌کنندگان نمایشگاه PAX West سال ۲۰۲۲ منتشر شده است که در آن نام شرکت‌های نینتندو و Devolver Digital به چشم می‌خورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فهرست اولیه‌ی شرکت‌کنندگان نمایشگاه PAX West 2022 منتشر شده است. این رویداد برای برگزاری در سپتامبر سال جاری در نظر گرفته شد و بسیاری از شرکت‌های برجسته‌ی صنعت بازی ازجمله نینتندو، Devolver Digital و Thunderful Games در آن شرکت خواهند کرد.

توسعه‌دهندگان و ناشرهای آثار AAA و مستقل برای نمایش بازی‌های پیش‌رو و معرفی‌نشده‌ی خود به نمایشگاه PAX West سال ۲۰۲۲ می‌آیند. فهرست مقدماتی شرکت‌کنندگان این رویداد سالانه شامل نینتندو، سگا، بندای نامکو، MiHoYo، تاینی‌بیلد، Devolver Digital، استودیو لرین، Yacht Club Games، تریپ‌وایر اینتراکتیو، Thunderful Games، اینتل، AMD، ایسوس، AAA، آئورس گیگابایت، Finji، استودیو PM، بریس یورسلوز گیمز، Raw Fury، استودیو وایلدکارد، Ysbryd Games و Apogee Entertainment می‌شود.

درحال‌حاضر تنها نام این توسعه‌دهندگان و ناشرها برای حضور در نمایشگاه PAX West 2022 تأیید شده است، اما شرکت‌های دیگری نیز در آینده به آن‌ها ملحق خواهند شد. این رویداد برای برگزاری در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) در مرکز همایش‌های سهر سیاتل برگزار می‌شود و تا ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) ادامه خواهد داشت. طرفدارها برای شرکت در هر ۴ روز نمایشگاه باید ۲۳۵ دلار و برای شرکت در یکی از روزها باید ۶۲ دلار بپردازند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده