نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۳

تکذیب شایعه قرارگیری اسکین های The Last of Us در فورتنایت

نیل دراکمن، رئیس استودیوی ناتی داگ به شایعاتی که اخیرا در خصوص وجود اسکین کاراکترهای محبوب مجموعه‌ی The Last of Us در فورتنایت مطرح شده بود، واکنش نشان داد.

به‌تازگی شایعاتی مبنی بر احتمال انتشار اسکین شخصیت‌های محبوب سری The Last of Us در بازی فورتنایت برای آینده نزدیک مطرح شده بود. گمانه‌زنی طرفدارها از زمانی شروع شد که Shiina، افشاگر مشهور اطلاعات فورتنایت در توییتر اعلام کرد که اسکین شخصیت‌های الی و جول در ماه سپتامبر برای بازی بتل رویال اپیک گیمز منتشر خواهد شد. بااین‌حال، پس از اینکه نیل دراکمن، رئیس استودیوی ناتی داگ این خبر را یک «شایعه‌ی نادرست» توصیف کرد، Shiina پست خود را حذف کرد. نیک بیکر از پادکست XboxEra هم به مانند Shiina ادعا کرده بود که فورتنایت به‌زودی میزبان محتوای مربوط‌به لست آو آس خواهد شد.

دراکمن در پاسخ به این توییت می‌نویسد: «شخصا به فورتنایت علاقه دارم، اما هیچ برنامه‌ای برای این کار وجود ندارد. این یک شایعه‌ی بی اساس است». قبلا شاهد همکاری بازی‌های بزرگ پلی استیشن از جمله Horizon و God of War با بازی آنلاین فورتنایت بودیم، اما به نظر می‌رسد که قرار نیست The Last of Us جزئی از این موارد باشد.

توییت نیل دراکمن درباره شایعات انتشار اسکین The Last of Us در فورتنایت

Shiina بعد از اقدام به حذف توییت مذکور، با انتشار پستی در TwitLonger توضیح داده که این اطلاعات توسط یک دیتاماینر به‌دست آن‌ها رسیده بود که قبلا سابقه‌ی کاملا درستی در افشای اطلاعات غیررسمی داشت. براین اساس گمان می‌شد که محتوای The Last of Us می‌تواند در آینده با این بازی در ارتباط باشد.

Shiina ضمن عذرخواهی بابت گمراه کردن بازیکنان و طرفداران اظهار داشت: «انتشار این اطلاعات غلط، از قصد انجام نشد و قول می‌دهم که در آینده چنین اشتباهی تکرار نشود».

در پایان نظرات خود را درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده