// دوشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۳

معرفی لباس‌های کلاسیک چند شخصیت بازی Street Fighter 6

کپکام از لباس کلاسیک سه کاراکتر ریو، گایل و چان‌لی در بازی Street Fighter 6 رونمایی کرده است.

قرار است نسخه ششم از سری محبوب استریت فایتر قدمی رو به جلو برای این مجموعه قدیمی باشد و طبیعی است با در نظر داشتن این موضوع، شاهد تغییرات کوچک و بزرگ زیادی در نسخه ششم خواهیم بود. برخی از این تغییرات از همان ابتدا به چشم آمدند و برای مثال لوگوی بازی حالتی مدرن‌تر به خود گرفته است و کاراکترهای قدیمی سری که قرار است در Street Fighter 6 شاهد بازگشت آن‌ها باشیم، لباس‌ها و ظاهری متفاوت نسبت به قبل خواهند داشت که در برخی موارد این تغییرات چشمگیر بوده است.

اما اگر شما هم از افرادی هستید که به ریشه‌ها و سنت‌ها در بازی‌های ویدئویی اعتقاد دارید و دوست دارید بازی رنگ و لعاب نسخه‌های قدیمی را داشته باشد، کپکام راه چاره‌ای برای شما اندیشیده است. اگر قصد دارید با ظاهر قدیمی کاراکترها به مبارزه بپردازید، چنین گزینه‌ای حداقل برای چند کاراکتر طراحی شده است. کپکام به‌صورت رسمی در توییتی تایید کرده است که حداقل سه کاراکتر پرطرفدار Street Fighter 6 به نام‌های ریو، گایل و چان‌لی لباس کلاسیک دریافت خواهند کرد.

تصاویر این لباس‌های کلاسیک برای دو شخصیت ریو و گایل هم توسط شرکت نامبرده منتشر شده است که در آن شاهد قیافه رنج‌کشیده و ریش نامرتب ریو هستیم؛ همان چهره‌ای که همواره از ریو در خاطر طرفداران باقی مانده است.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا کپکام برنامه‌ای برای عرضه این لباس‌های کلاسیک برای دیگر کاراکترهای Street Fighter 6 دارد یا خیر؛ هرچند احتمال عرضه آن برای دیگر کاراکترهای این اثر هم بعید به نظر نمی‌رسد و احتمالا با گذشت زمان شاهد معرفی این لباس‌ها برای دیگر کاراکترها نیز خواهیم بود. بازی Street Fighter 6 قرار است در زمانی نامشخص در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 ، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده