نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۸

افشای محتوای نسخه های دیلاکس و کالکتور بازی Hogwarts Legacy

به‌تازگی اطلاعاتی در وب‌سایت رسمی بازی Hogwarts Legacy منتشر شده است که به محتویات دو نسخه‌ی دیلاکس و کالکتور آن اشاره دارد.

اخیرا یکی از کاربرهای ردیت اعلام کرد در فایل‌های مخفی وب‌سایت Hogwarts Legacy به اطلاعاتی درباره‌ی محتویات دو نسخه‌ی کالکتور و دیلاکس بازی دست پیدا کرده است. با اینکه مشخص نیست که این فایل چه مدت روی وب‌سایت قابل مشاهده بود، اما به خرده‌فروش‌های بزرگ ایالات متحده همچون Best Buy و Game Stop لینک شده است. این امر احتمالا نشان دهد کمپین پیش‌خرید بازی Hogwarts Legacy به‌زودی آغاز می‌شود.

به نظر می‌رسد محتوای اضافه هر دو نسخه‌ی کالکتور و دیلاکس بازی Hogwarts Legacy بیشتر به آیتم‌های شخصی‌سازی مرتبط هستند. در تریلرهای بازی طیف گسترده‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی نشان داده‌ شدند. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که محتوای ویژه‌ی دو نسخه‌ی مذکور تنها محدود به خریداران هستند یا خریداران نسخه‌ی استاندارد نیز می‌توانند با تلاش در جریان بازی به آن‌ها دست یابند.

مبارزه با یک ترول در بازی Hogwarts Legacy

Mountها در نمایش گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy برای کاوش در محیط گسترده‌ی بازی به نمایش گذاشته شده بودند. حال خریداران هر دو نسخه کالکتور و دیلاکس می‌توانند به یک Thestral برای سوار شدن دسترسی پیدا کنند. Thestral درواقع یک اسب اسکلتی است که فقط برای افرادی در دنیای جادوگران شاهد مرگ هستند قابل مشاهده است. بااین‌حال هنوز از ظاهر این اسب رونمایی نشده است.

همچنین در اطلاعات منتشرشده به یک آیتم به نام Floating Ancient Magic Wand with Book اشاره شده است که احتمالا یک چوب جادویی و کتاب به‌صورت آیتم فیزیکی باشد؛ چرا که در محتویات نسخه‌ی دیلاکس به آن اشاره نشده است.

سواری گرفتن از یک گریفین در بازی Hogwarts Legacy

در بازی Hogwarts Legacy، استفاده از Ancient Magic یا جادوی باستانی یک اقدام منحصر‌به‌فرد برای بازیکن است که به او اجازه می‌دهد وارد مناطقی از هاگوارتز شود که تاکنون پای هیچ دانش‌آموزی دیگری به آن‌جا باز نشده است. باتوجه‌به نمایش State of Play این بازی، استفاده از جادوی باستانی یکی از موضوعات اصلی گیم‌پلی به شمار می‌آید؛ بنابراین قرار گرفتن یک عصای جادویی با محوریت جادوی باستانی در نسخه‌ی کالکتور جای تعجبی ندارد.

درنهایت هر دو نسخه‌ی دیلاکس و کالکتور بازی Hogwarts Legacy شامل نسخه‌ی اصلی، اسب Thestral، محتویات مرتبط با Dark Arts به مانند لباس و میدان مسابقه، دسترسی سه روز زودتر به بازی و ردای Kelpie خواهند بود. این در حالی است که نسخه‌ی کالکتور شامل یک کاور فلزی و آیتم فیزیکی Floating Ancient Magic Wand with Book است.

بازی هاگوارتز لگسی قرار است در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده