// شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۴

تجربه آزمایشی بازی The Quarry در دسترس کاربرهای ایکس باکس و استیم قرار گرفت

بازیکن‌ها هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه استیم و ایکس باکس، Free Trial بازی The Quarry را تجربه کنند.

بازی The Quarry در زمان عرضه توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدها و کاربرها کسب کند و می‌توان آن را نسبت‌به سری The Dark Picture Anthology، تجربه‌ای با کیفیت‌تر دانست.

این در حالی است که اگر تابه‌امروز تجربه‌ی بازی‌های سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) را نداشته‌اید، باید بگویم که به‌تازگی Free Trial بازی The Quarry در دسترس کاربران استیم و ایکس باکس قرار گرفته است. البته که مشخص نشده این نسخه رایگان چه مقدار محتوا دارد، اما اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمال دارد بازی یک الی دو ساعت محتوا را دراختیار مخاطبان قرار دهد.

بااینکه بسیاری از سکانس‌های هیجانی The Quarry از اواسط بازی به بعد رخ می‌دهد، اما Free Trial سبب می‌شود تا بازیکنان تازه‌وارد قبل از خرید بازی، به‌خوبی با حال و هوای آن آشنا شوند. همچنین اعلام نشده که آیا این Free Trial محدود است یا برای همیشه در فروشگاه‌های دیجیتالی نام‌برده باقی می‌ماند.

کاربران استیم برای دریافت Free Trial بازی The Quarry تنها کافی است وارد صفحه نسخه رایگان The Quarry شوند و روی گزینه Play Game کلیک کنند. کاربرهای ایکس باکس هم با مراجعه به صفحه بازی در فروشگاه ایکس باکس، می‌توانند روی Free Trial کلیک کنند و به دانلود بازی بپردازند.

بازی The Quarry توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی The Quarry نوشته است:

سوپرمسیو گیمز با بازی The Quarry اثبات کرد که توانایی استفاده‌ی درست از بودجه‌های بالاتر را دارد. پیشرفت‌های این بازی ترسناک نسبت به قسمت‌های مختلف مجموعه آنتولوژی The Dark Pictures باعث شده‌اند که پس از چند سال دوباره این تیم بریتانیایی محصولی را ارائه کند که مخاطب را به یاد بازی Until Dawn می‌اندازد و حتی از برخی جهات کمی بهتر از آن به نظر می‌رسد. The Quarry نمی‌تواند نظر گیمرهای بی‌علاقه به این نوع از بازی‌های داستان‌محور را تغییر دهد. اما اگر طرفدار آن‌ها هستید، احتمالا از شانس دادن به اثر جدید استودیو Supermassive Games پشیمان نمی‌شوید؛ مخصوصا وقتی که تنوع شخصیت‌ها، سرگرم‌کنندگی کلی داستان و از همه مهم‌تر تاثیرگذاری جدی انتخاب‌های خود روی قصه‌گویی بازی را می‌بینید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده