نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۸

احتمال لو رفتن تاریخ عرضه World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic

به نظر می‌رسد شرکت بلیزارد تاریخ انتشار بسته الحاقی Wrath of the Lich King بازی World of Warcraft Classic را زودتر از موعد فاش کرده است.

در اوایل سال جاری، شرکت بلیزارد اینترتینمنت به‌صورت رسمی World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic را معرفی کرد. بااین‌حال در آن زمان تاریخ انتشار این DLC بزرگ مشخص نشد و حال به نظر می‌رسد که بلیزارد به اشتباه تاریخ عرضه‌ی آن را فاش کرد.

به‌گفته‌ی کاربر Wowhead، وی در وب‌سایت رسمی بازی World of Warcraft Classic مشاهده کرده است که بسته الحاقی Wrath of the Lich King در تاریخ ۴ مهر ماه ۱۴۰۱ (۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲) عرضه می‌شود. درواقع بلیزارد با قرار دادن پیام «The Lich King در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲ برمی‌گردد»، این موضوع را فاش کرد و درنهایت کمی بعد این جمله از روی سایت حذف شد.

پیش از این بلیزارد تایید کرده بود که بسته الحاقی Wrath of Lich King در سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد؛ بنابراین اگر برنامه‌های این سازنده به خوبی پیش رفته باشد و تاریخ ذکرشده به اشتباه روی سایت قرار نگرفته باشد، احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد یک رونمایی رسمی و انتشار جزئیات بیشتر از این بسته الحاقی برای طرفداران World of Warcraft خواهیم بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده