// شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۶

بخش چندنفره Killzone در آینده نزدیک از دسترس خارج می‌شود

گوریلا گیمز در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که در آینده نزدیک سرورهای بازی‌های Killzone: Shadow Fall و Killzone: Mercenary از دسترس خارج خواهند شد.

در سال ۲۰۲۱ بود که سونی وبسایت رسمی مجموعه Killzone را غیرفعال کرد و اگر از این وبسایت دیدن کنید، با کلمه «بازنشسته» روبه‌رو خواهید شد. این گفته بدین معنا است که استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، سازنده سری کیلزون، از این مجموعه دست کشیده است.

حال باتوجه‌به توییت اخیر حساب کاربری گوریلا گیمز، مشخص شده که سرورهای بازی‌های Killzone: Mercenary و Killzone: Shadow Fall از تاریخ ۲۱ مرداد ماه (۱۲ اوت) از دسترس خارج می‌شوند. این گفته بدین معنا است که کاربران از تاریخ ذکر شده دیگر به بخش چندنفره و ویژگی‌های آنلاین بازی دسترسی نخواهند داشت. البته که موارد ذکر شده، تنها بازی‌هایی نیستند که سرویس‌های آنلاین آن از دسترس خارج می‌شود.

همچنین بازی RIGS: Mechanized Combat League که سال ۲۰۱۶ برای پلی استیشن VR عرضه شد، محصول دیگری است که در تاریخ ذکر شده سرورهای آن غیرفعال می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که قطعا شدن سرویس‌های آنلاین، بدین معنا نیست که کاربران دیگر قادر به تجربه این بازی‌ها نیستند، بلکه همچنان می‌توانید بخش داستانی آن‌ها را تجربه کنید. عدم پشتیبانی از سرویس‌های آنلاین بازی‌هایی که چند سال از عرضه آن‌ها می‌گذرد، مورد جدیدی نیست و درگذشته شرکت‌هایی نظیر یوبیسافت برای‌ آثار قدیمی خود کارهای مشابه‌ای را انجام داده بودند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده