نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۸

احتمال شروع توسعه بخش کمپین داستانی بازی Gears 6

طبق جدیدترین فهرست نیازمندی شغلی منتشر شده توسط استودیوی کوالیشن، احتمالا توسعه‌ی کمپین بازی Gears 6 شروع شده است.

استودیوی کوالیشن در حال حاضر روی چندین پروژه‌ی معرفی نشده کار می‌کند. طبق گزارش‌های غیررسمی، یکی از این پروژه‌ها IP جدید است و گفته می‌شود که این بازی که ابعداد کوچک‌تری خواهد داشت، احتمالا به این استودیو کمک ‌می‌کند تا بهتر با فناوری‌های آنریل انجین 5 آشنا شود. بااین‌حال کوالیشن در حال آماده‌سازی برای توسعه قسمت بعدی بازی Gears of War نیز است. طبق گزارش جدید، احتمالا روند توسعه‌ی کمپین داستانی قسمت جدید این بازی آغاز شده است.

به‌تازگی یک آگهی شغلی از سوی استودیوی کوالیشن منتشر شده است که نشان می‌دهد این استودیو توسعه‌ی بازی Gears 6 یا هر نام دیگری را که احتمالا داشته باشد آغاز کرده است. یکی از فهرست‌های شغلی اخیر کوالیشن به یک طراح مأموریت اصلی مخصوص مجموعه Gears of War اشاره دارد که به‌طور خاص نشان می‌دهد ساخت کمپین این بازی آغاز شده است. در این فهرست شغلی به مأموریت‌ها و مراحل کمپین تک نفره اشاره شده و در توضیحات آن آمده که شخص متقاضی باید بتواند در ارائه‌ی تجربه‌ی یک کمپین بسیار جذاب و با کیفیت بالا کمک کند.

البته در هیچ جای این آگهی شغلی اشاره‌ای به بازی Gears 6 نشده است. درهرصورت تاکنون چندین گزارش منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند انتشار نسخه‌ی جدید بازی Gears of War بعد از عرضه‌ی IP جدید خواهد بود و ممکن است تا چند سال دیگر طول بکشد، اما این استودیو هنوز بازی جدیدی را معرفی نکرده است. در همین حال اخیرا ادعا شده بود که کالکشن ریمستر بازی Gears of War نیز در دست توسعه قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده