نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۲

تایید عدم حضور جوکر در بازی Gotham Knights

به‌تازگی کارگردان خلاق بازی Gotham Knights تایید کرده است که جوکر در این بازی حضور ندارد و مرگ بتمن کاملا واقعی است.

استودیوی مونترآل برادران وارنر اخیرا تریلری از شخصیت Batgirl بازی Gotham Knights را منتشر کرده است که در آن شاهد گیم‌پلی و مبارزات شخصیت بت‌گرل هستیم. تیم سازنده‌ی بازی Gotham Knights در ماه‌های گذشته در تریلرهای مختلف به معرفی چهار قهرمان داستان خود پرداخته است. بااین‌حال بسیاری از طرفداران هنوز در مورد عدم حضور بتمن در جمع قهرمانان این بازی تردید دارند.

در همین راستا اخیرا پاتریک ردینگ، کارگردان خلاق بازی Gotham Knights، طی یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ با طرفداران در جریان رویداد کامیک-کان سن دیگو اعلام کرد که بتمن واقعا مرده است. تایید شده است که مرگ بتمن در همان ۱۰ دقیقه ابتدایی داستان مشاهده می‌شود و تا پایان آن هیچ تغییری در این موضوع رخ نخواهد داد. در ادامه ردینگ تایید کرد که شخصیت جوکر نیز در این بازی حضور ندارد. 

مبارزه بت‌گرل در بازی Gotham Knights

بااین‌حال کارگردان خلاق بازی Gotham Knights درباره‌ی حضور شخصیت هارلی کوئین گفت: «من تایید یا تکذیب نمی‌کنم که هارلی حضور داشته باشد». درحالی‌که در این جلسه‌ی پرسش و پاسخ چیزی در مورد بازگشت معماهای ریدلر گفته نشد، اما ردینگ اعلام کرد که دقیقا یک علامت سؤال برای اشاره به یک شخصیت شرور در طول بازی وجود دارد. هنوز مشخص نیست که این علامت سؤال مربوط‌به حضور خود شخصیت ادوارد نیگما است یا تنها به یک ایستراگ مربوط‌به او اشاره دارد.

درنهایت ردینگ به یک نکته‌ی جالب درباره‌ی بازی Gotham Knights اشاره کرد که بازیکنان باتوجه‌به اینکه کنترل هر شخصیت را در کدام نقطه از داستان به‌دست گیرند، شاهد دیالوگ‌ها و بخش سینمایی متفاوتی خواهند بود. این نکته می‌تواند نشان دهد که برخی صحنه‌های سینمایی می‌توانند باتوجه‌به کنترل شخصیت‌های گوناگون، تا حدودی متفاوت باشند.

بازی Gotham Knights قرار است در تاریخ ۳ آبان (۲۵ اکتبر) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده