نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر معرفی مرد عنکبوتی در بازی Marvel’s Midnight Suns

استودیو Firaxis تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns پخش کرد که در آن شاهد رونمایی از مرد عنکبوتی هستیم.

استودیوی بازی‌سازی Firaxis و شرکت 2K Games، چند هفته‌ی گذشته را صرف تمرکز روی نمایش و معرفی ابرقهرمانان حاضر در بازی Marvel’s Midnight Suns کرده‌اند. تاکنون شاهد معرفی شخصیت‌های مختلفی از جمله کاپیتان آمریکا و مرد آهنی بوده‌ایم و حال به نظر می‌رسد نوبت یکی دیگر از محبوب‌ترین ابرقهرمانان مارول یعنی مرد عنکبوتی رسیده باشد.

اگرچه مرد عنکبوتی بخشی از فهرست اولیه‌ی قهرمان‌های حاضر در زمان معرفی بازی Marvel’s Midnight Suns نبود اما اکنون استودیوی سازنده تایید کرده است این ابرقهرمان همراه سایر شخصیت‌ها در بازی حضور خواهد داشت. در تریلر منتشرشده، می‌توانیم مبارزات و قدرت‌های مرد عنکبوتی از جمله تار زدن و حس Spidey وی را مشاهده کنیم.

سازندگان Marvel’s Midnight Suns در گذشته ابتدا به معرفی هر دو شخصیت کاپیتان آمریکا و مرد آهنی پرداختند و در ادامه با پخش تریلرهایی مفصل، از مبارزات و پیشینه‌ی این ابرقهرمانان رونمایی کردند. باتوجه‌به این رویه، بازیکن‌ها می‌توانند انتظار داشته باشند که Firaxis در آینده‌ی نزدیک، تریلری مفصل برای نمایش مرد عنکبوتی در جدیدترین بازی نقش‌آفرینی خود را پخش کند.

دانلود ویدیو از آپارات

Marvel’s Midnight Suns قرار است در تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۱ (۷ اکتبر ۲۰۲۲) روی پلتفرم PC و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین یک نسخه از این بازی برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده