نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۷

نمایش مبارزات بت‌گرل در تریلر تازه بازی Gotham Knights

استودیو مونترال برادران وارنر یک تریلر تازه از بازی Gotham Knights پخش کرد که روی معرفی کاراکتر بت‌گرل تمرکز دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو مونترال برادران وارنر تریلر جدیدی از بازی Gotham Knights با تمرکز روز نمایش کاراکتر Batgirl به اشتراک گذاشته است. متأسفانه این تریلر بخش‌های زیادی از گیم‌پلی بازی گاتهام نایتز را نشان نمی‌دهد و درعوض به معرفی اجمالی بت‌گرل می‌پردازد، برخی از حرکات جذاب این قهرمان در مبارزات را نشان می‌دهد و حملات متوالی این کاراکتر درکنار هم‌تیمی‌هایش را به تصویر می‌کشد.

دانلود از آپارات

استودیو مونترال شرکت برادران وارنر اخیرا در پاسخ به توئیت امریکا یانگ، صداپیشه‌ی کاراکتر Batgirl درباره‌ی نمایشگاه کامیک کان سن دیگو اعلام کرد که نوبت نمایش این قهرمان فرا رسیده است. این توئیت نشان می‌دهد که طرفدارها باید در جریان این نمایشگاه منتظر پخش تریلر گیم‌پلی کامل بت‌گرل باشند. نمایشگاه کامیک کان سن دیگو در بازه‌ی زمانی ۲۱ تا ۲۴ ژوئیه (۳۰ تیر تا ۲ مرداد) برگزار می‌شود؛ بنابراین نباید زمان زیادی را برای پخش تریلر بعدی صبر کنیم.

تابه‌حال تریلرهای گیم‌پلی ۳ کاراکتر قابل بازی Gotham Knights پخش شده است و از بین آن‌ها، آخرین تریلر کاراکتر رابین را به نمایش گذاشت که از سلاح منحصربه‌فرد و ابزارهای مختلفی در مبارزه استفاده می‌کند. بازی گاتهام نایتز در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) به پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه خواهد یافت. این بازی در ابتدا برای انتشار روی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز برنامه‌ریزی شده بود، اما استودیو مونترال برادران وارنر به‌خاطر مقیاس بازی مجبور به لغو نسخه‌های نسل ۸ شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده