نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۷

احتمال نمایش تریلر جدید از بازی Project GG در E3 2023

اعضای شرکت پلاتینیوم گیمز در مصاحبه‌با رسانه‌ی فامیتسو، اطلاعاتی جدید از جمله زمان احتمالی پخش تریلر جدید از بازی Project GG را به‌اشتراک گذاشتند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تیم پلاتینیوم‌گیمز طی مصاحبه‌با رسانه‌ی فامیتسو، اطلاعاتی از بازی Project GG را به‌اشتراک گذاشته است. افرادی همچون تاکانو یامانه (نایب رئیس جدید شرکت)، هیدکی کامیا (نایب رئیس شرکت) و آتسوشی اینابا (رئیس شرکت پلاتینیوم گیمز) در این مصاحبه‌ پیرامون مواردی همچون ساختار کلی بازی و زمانی احتمالی نمایش تریلری جدید از بازی Project GG صحبت کرده‌اند.

طبق گفته پلاتینیوم، احتمالا باید در E3 2023 منتظر پخش تریلر جدیدی از بازی Project GG باشیم؛ البته در صورتی که استودیو آمادگی کامل برای نمایش این بازی را داشته باشد. هیدکی کامیا طی این مصاحبه‌ در مورد عدم تمرکز همه‌جانبه‌ی بازی روی ارائه‌ی تجربه‌ای تماما اکشن صحبت می‌کند. در گفت‌وگوی کامیا با فامیتسو چنین می‌خوانیم:

«اگر بازی طبق برنامه‌ی اولیه‌ی تولید می‌شد، ما با اثری تماما اکشن طرف می‌بودیم. بلندپروازی آتسوشی اینابا کاری کرد تا بازی در یک مسیر کاملا تازه و در مقیاسی بزرگ گسترش پیدا کرده و در نتیجه‌ی آن، بازی ما یک اکشن خالص نخواهد بود.»

آتسوشی اینابا نیز پیرامون مقیاس این پروژه، به‌سرمایه‌گذاری شرکت تنسنت (Tencent) اشاره کرد و گفت که به‌لطف این شرکت چینی، روند تولید پروژه‌ی جدید شرکت پلاتینیوم‌گیمز در یک مقیاس بزرگ از توسعه پیش می‌رود. از نظر پلاتینیوم گیمز، Project GG اثری است که مثل آن را هرگز در محصولات این شرکت ندیده‌ایم. طبق اطلاعاتی که طی سالیان اخیر از این بازی ابرقهرمانی جدید استودیو پلاتینیوم گیمز منتشر شده است، شرکت ژاپنی قصد دارد تا این اثر را برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر کند. احتمالا برای نشر اخبار جدید از بازی نام‌برده باید تا برگزاری E3 2023 منتظر بمانیم.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده