نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۶

نمایش گیم پلی Batgirl بازی Gotham Knights در کامیک کان سن دیگو

استودیو مونترآل شرکت برادران وارنر با انتشار یک توئیت تازه به نمایش گیم‌پلی کاراکتر بت‌گرل بازی Gotham Knights در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو اشاره کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو WB Games Montréal به نمایش گیم‌پلی کاراکتر بت‌گرل در بازی Gotham Knights اشاره کرده است. این توسعه‌دهنده اخیرا با انتشار یک توئیت تازه به نمایش گیم‌پلی بت‌گرل در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو اشاره داشت که در بازه‌ی زمانی ۲۱ تا ۲۴ ژوئیه (۳۰ تیر تا ۲ مرداد) برگزار می‌شود.

دانلود از آپارات

حساب توئیتر بازی گاتهام نایتز در پاسخ به توئیت امریکا یانگ، صداپیشه‌ی کاراکتر Batgirl درباره‌ی نمایشگاه کامیک کان سن دیگو اعلام کرد که اکنون نوبت نمایش این قهرمان فرا رسیده است. استودیو مونترال برادران وارنر قبلا تریلرهایی را برای نمایش گیم‌پلی کاراکترهای بازی Gotham Knights پخش کرد. آخرین تریلر بازی نیز گیم‌پلی شخصیت رابین را به نمایش گذاشت که از سلاح منحصربه‌فرد و ابزارهای مختلفی در مبارزه استفاده می‌کند.

در گذشته تریلرهای دیگری برای نمایش گیم‌پلی کاراکترهای نایت‌وینگ و رد هود به اشتراک گذاشته شده بود. بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. این بازی در ابتدا برای انتشار روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز برنامه‌ریزی شده بود، اما مقیاس بازی، توسعه‌دهندگان را مجبور به لغو نسخه‌های نسل ۸ کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده